پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
​مجموعه «بردیا و گولاخ‌ها» رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی و جشن امضای مجموعه سه جلدی «بردیا و گولاخ‌ها» اثر مهدی رجبی از سوی نشر افق برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) مراسم رونمایی و جشن امضای مجموعه سه جلدی «بردیا و گولاخ‌ها» اثر مهدی رجبی با حضور جمعی از نویسندگان، دوشنبه (19 شهریور 1397) از سوی نشر افق برگزار می‌شود.
 
مهدی رجبی درباره این کتاب به ایبنا گفت: «بردیا و گولاخ‌ها» مجموعه سه جلدی است که از سوی انتشارات افق منتشر شده است و فضای فانتزی مانند هری‌پاتر و ارباب حلقه‌ها، البته به شکلی ایرانی دارد و درباره کودکانی است که مشکلات و نیازهای خاصی دارند ولی در فضایی قرار می‌گیرند فکر می‌کنند می‌توانند از توانایی‌هایشان استفاده کنند.
 
مهدی رجبی، نویسنده کودک و نوجوان، در سال 1359 در خمین متولد شد. وی دارای مدرک لیسانس فیلم‌سازی و فوق‌لیسانس ادبیات نمایشی است. تا به حال 15 اثر از او در حوزه کودک و بزرگسال منتشر شده است. از آن‌جمله می‌توان به «فراموشان این زمستان»، «معمای دیوانه‌ کله‌آبی»، «یوناتارا گم شده»، «گریه نکنید مثل ابر باهار»، «خاطرات چوپان چاق»، «لولو شب‌ها گریه می‌کند»، «کنسرو غول» و «کابوس اسب» اشاره کرد.
 

 
علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند ساعت 18 دوشنبه (19 شهریور 1397) به کتابفروشی افق واقع در خیابان انقلاب، کنار سینما سپیده، نبش کوچه اسکو مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها