پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶
برگزاری مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان در زنجان

رئیس اداره قرآن عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان استان زنجان با حضور 150 نفر برگزار شد.

محمد جواد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان با اشاره به برگزاری هشتمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز فرهنگیان استان اظهار کرد: در این دوره 150 نفر از فرهنگیان حضور داشتند.

وی افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ قرآن کریم 10جزء، 20 جزء و حفظ کل) نهج‌البلاغه و روش تدریس احکام به رقابت پرداختند.

رئیس اداره قرآن عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه دراین دوره از مسابقات، تعدادی از رشته‌ها تا مرحله استانی بود، اضافه کرد: ولی رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ 10جزء حفظ کل قرآن ،نهج البلاغه و روش تدریس احکام، تا مرحله کشوری ادامه داشته و برگزیدگان استانی ، به دبیرخانه مسابقات در استان خراسان رضوی معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات کشوری در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود، افزود: در مرحله مقدماتی بصورت غیر حضوری برخط و ارسال آثار به دبیرخانه برگزار و پذیرفته شدگان برای شرکت در مرحله نهایی بصورت حضوری با هم به رقابت خواهند پرداخت.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها