یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
«من رها هستم» به بازار کتاب آمد

کتاب داستان « من رها هستم» نوشته رها عبودی، شاعر و داستان‌نویس شیرازی، به همت انتشارات نویسندگان پارس در شیراز منتشر شد.

رها عبودی، نویسنده و خالق کتاب «من رها هستم» درباره تأثیر زنان نویسنده در ادبیات گفت: «امروزه، زنان در همه عرصه‌ها، خوب و موفق درخشیده‌اند. از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین شرایط موفقیت یک زن در زندگی فردی و اجتماعی، داشتن قدرت «مدیریت خود» است.

به گفته وی، زن موفق، ریشه همه موفقیت‌ها را در درون خود جست‌وجو می‌کند؛ بنابراین زنان نویسنده نیز سهم درخور توجهی در ادبیات ایران دارند. زنان نویسنده، از همین آدم‌های موفقی هستند که حرف‌های زیادی در حوزه ادبیات دارند و حضور و درخشش چنین بانوانی در جامعه، جامعه را فعال‌تر و پویاتر می‌‌‌کند. آن‌ها به پیرامون خود دقیق و عمیق می‌نگرند و می‌اندیشند. شاید بتوان گفت که در آینده در حوزه ادبیات ایران‌زمین، نقش زنان به نوعی پررنگ‌تر خواهد بود و مسئولیت سنگینی بر دوششان خواهد بود.

رها عبودی عنوان کرد: زنانی که در عرصه داستان‌نویسی فعالیت می‌کنند برای اینکه به جایگاه واقعی خود دست یابند، یقیناً باید به‌روز باشند و حتما باید به علم روز، دانش، آگاهی، تحقیق و پژوهش و تکنولوژی‌های نوین مجهز شوند. 

به گزارش ایبنا؛ کتاب «من رها هستم»، نوشته رها عبودی، شاعر و داستان‌نویس شیرازی با ویراستاری مهوش میرزایی اکبرآبادی، به همت انتشارات نویسندگان پارس در ماه جاری منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها