چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
بیش از 200 بسته ‌فرهنگی در مناطق زلزله‌زده خوی توزیع شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی از توزیع 200 بسته فرهنگی از‌جمله 1500 جلد کتاب و لوازم‌التحریر در بزرگترین کمپ اسکان خانواده‌ها، بین کودکان و نوجوانان مناطق زلزله‌زده خوی خبر داد.

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در استان آذربایجان‌غربی، گفت: بیش از ۲۰۰ بسته ‌فرهنگی از‌جمله ۱۵۰۰ جلد کتاب و لوازم‌التحریر همزمان با اجرای برنامه‌های فرهنگی در بزرگترین کمپ اسکان خانواده‌ها، بین کودکان و نوجوانان مناطق زلزله‌زده خوی توزیع شد.

وی افزود: کارکنان کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی به منظور اجرای فعالیت‌های فرهنگی و توزیع بسته‌های فرهنگی به کودکان و نوجوانان با هدف ایجاد نشاط و سرگرمی و کاهش استرس به مناطق زلزله‌زده خوی اعزام شدند.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم ارائه خدمات فرهنگی به آسیب‌دیدگان به‌ویژه کودکان و نوجوانان زلزله‌زده شهرستان خوی گفت: کارکنان کتابخانه‌های عمومی برای ارائه خدمات فرهنگی با هدف حمایت‌های روحی و روانی به کودکان و نوجوانان متاثر از حادثه با عنوان «کاروان یار مهربان» کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی در این مناطق حضور یافتند.

وی ادامه داد: مسابقه نقاشی، مسابقه کتابخوانی، جمع‌خوانی و خوانش کتاب، قصه‌گویی، اجرای بازی‌های شاد، آموزش کاردستی و اوریگامی ازجمله ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی اجرا شده به همت کتابداران با هدف نشاط بخشی به کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی و اجرا شد. به منظور ارزیابی وضعیت کتابخانه‌های شهرستان خوی تیم ارزیابی و کارشناسی فنی اداره کل با هدف بررسی میزان خسارت وارده به کتابخانه‌ها ارسال شده است.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی ادامه داد: قرار است با همراهی کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان طی روزهای آینده نیز با حضور در منطقه، فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی اجرا شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها