دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
توجه ویژه به رونق کسب و کار در هشتمین جایزه فیروزه

اسماعیل جانعلی‌پور با اشاره به عضویت 13 دستگاه در شورای سیاست‌گذاری هشتمین جشنواره فیروزه گفت: این تنوع نشان‌دهنده می‌دهد در این دوره به بازار و رونق کسب و کارها تولید‌کنندگان محصولات فرهنگی توجه شده است.

اسماعیل جانعلی‌پور، مدیرکل دفتر مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌‌های فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره برگزاری هشتمین دوره جایزه «فیروزه» گفت:  جلسه شورای سیاستگذاری جایزه فیروزه سه‌شنبه(13 دی‌‌ماه) برگزار می شود. امسال ترکیب دستگاه‌های حاضر در این جلسه متفاوت خواهد بود.

وی ادامه داد: تعداد درخور توجهی از دستگاه‌های ملی کشور در این رویداد شرکت خواهند کرد که در زمینه حقوقی، اعتباری، مالی و دیگر حوزه‌‌ها با توجه به توانشان، همراه مجری این رویداد خواهند بود.

مدیرکل دفتر مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌‌های فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره عضویت برخی نهاد‌ها در شورای سیاست‌گذاری جایزه فیروزه افزود:‌ در هشتمین جشنواره «فیروزه» حدود 12- 13 دستگاه مشارکت دارند و این تنوع نشان‌دهنده می‌دهد در این دوره به بازار و رونق کسب و کارها تولید‌کنندگان محصولات فرهنگی توجه شده است. در مجموع نگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره جدید جایزه فیروزه حمایتی خواهد بود.

جانعلی‌پور با بیان اینکه فراخوان هشتمین دوره جشنواره «فیروزه» به‌زودی منتشر خواهد شد، ادامه داد: یکی از اموری که در این دوره پیگیری می‌کنیم، بحث جایگاه حقوقی تولید‌کنندگان محصولات فرهنگی است. دنبال اخذ مجوز برای فعالیت برخی موسسات با هدف ترویج تولید و مصرف کالا و محصولات فرهنگی هستیم.
 
به گزارش ایبنا؛ جایزه فیروزه با هدف ترویج، تولید و مصرف کالاها و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی با نگاه ویژه به محصولات فرهنگی اقوام ایرانی و تشویق تولیدکنندگان به تولید کالاهای فرهنگی با اولویت‌ها و نیازهای کشور در ۳۲ استان کشور برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها