شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
اکران تصویر نویسنده‌های مشهدی در نقاط مختلف شهر

به‌ بهانه روز قلم، تصاویر تعدادی از نویسنده‌های سرشناس مشهدی به همراه برخی از آثارشان در نقاط مختلف شهر اکران شد.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان رضوی گفت: به مناسبت روز قلم و پاسداشت زحمات قشر فرهیخته نویسنده، تعدادی از فضاهای اکران شهری به تصاویر برخی از این افراد اختصاص یافت.

یوسف اسماعیل‌زاده افزود: در این ایام ۲۴ استرابورد معرفی نویسنده به همراه کتاب و ۳۰ قاب عکس شهری معرفی اختصاصی نویسنده در سطح شهر با تصاویر نویسندگان سرشناس خراسانی اکران شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته دو نویسنده بزرگ شهر مشهد یعنی مرحوم سعید تشکری و مرحوم سید‌محسن مصطفی‌زاده از دنیا رفتند، افزود: تصاویر این دو فرهیخته و به همراه تعداد دیگری از نویسندگان مشهدی بروی سازه‌های شهری اکران شد.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: چهره زنده‌یاد استاد سعید تشکری، زنده‌یاد استاد سید‌محسن مصطفی‌زاده به همراه تصاویر منصور انوری، سیدعلیرضا مهرداد، سعیده زراعتکار، سیدسعید موسوی، مریم قربانزاده و چند نویسنده دیگر در این اکران شهری بود.

اسماعیل‌زاده ضمن اشاره به پرورش نویسندگان پرآوازه در خراسان بزرگ اظهار کرد: مشهد و خراسان همواره مهد پرورش نویسندگان سرشناس و شاخص در کشور و چه بسا عرصه‌های فرا ملی بوده و توجه بسیاری از استادان و صاحب‌نظران نخبه در کشورهای دیگر را به خود جلب کرده‌اند.

وی ضمن تبریک روز قلم به دوستداران ادب و ادبیات، یادآور شد: به مناسبت این روز فرخنده، ۲۴ استرابورد با تصاویر چند چهره شاخص به نمایندگی از جمع نویسندگان برجسته خراسانی و ۳۰ قاب عکس شهری در سطح شهر اکران شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها