یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۱
دانلود رايگان كتاب‌ در هفته كتاب

شبکه رادیویی «ایران صدا» همزمان با هفدمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، یک هزار و 350 عنوان کتاب گویا را با قابلیت دانلود رایگان روی سایت به نمایش می‌گذارد./

مدیر ارتباطات شبکه رادیویی ایران صدا با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: این اقدام با هدف توسعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی و به مناسبت هفته كتاب انجام مي‌شود.

عماد پیران عقل ادامه داد: این کتاب ها با گستردگی در حوزه ها و موضوعات مختلفی مانند کودک و نوجوان، رمان بزرگسال، ادبیات، فقه و دین اند.

وی با اشاره به فعالیت دو ساله این مرکز در حوزه کتاب های گویا اظهار داشت: کتاب‌های گویا، قطعاتی شنیداری اند که امکان مطالعه یک کتاب را در هر زمان و مکانی برای افراد مهیا می‌کنند.

کتاب‌هایی چون روز بر می‌آید، افسانه رفیق خوب و رفیق بد، کودک حلوافروش، کبوتران و عقاب، شیر و مرد روستایی، خاک سحرآمیز، تبعیدی سال 3000، مسافر و پرنده، شیطان در تابستان، اطلسی‌های لگدمال شده، سومین فنجان قهوه، بانوی خیال، بازگشت عقاب‌ها، مسافر کربلا، پای تخته سیاه و میمون دم‌دراز عناوین برخی از این کتاب‌های گویا هستند.

به گفته پیران عقل، علاقه‌مندان به كتاب‌هاي شنيداري می‌توانند برای دانلود رایگان کتاب از 23 تا 29 آبان ماه به نشاني اينترنتي  www.iranseda.ir مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها