سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۵
نصايح پدرانه حضرت علي(ع)

نصايح پدرانه حضرت علي(ع) در سي و يكمين نامه نهج‌البلاغه در كتابي با عنوان «و اما ای فرزندم ...» به قلم مجيد مسعودي از سوي انتشارات دليل ما تجديد چاپ مي‌شود._

فريد مسعودي، مدير علمي انتشارات دليل ما، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) ضمن بيان اين خبر اظهار داشت: اين كتاب در تبيين نامه سي و يكم حضرت علي(ع) در كتاب نهج‌البلاغه به رشته تحرير درآمده است.

وي با بيان اين كه نوشتار حاضر مشتمل بر سه فصل است، گفت: فصل اول درباره اهمیت تربیتی نامه سی و یکم نهج‌البلاغه است که در آن امیرالمومنین(ع)، امام حسن(ع) را مورد نصایحی پدرانه قرار داده‌اند. 

مسعودي درباره بخش دوم کتاب تصريح كرد: اين بخش به شرایط ویژه تاریخی نگارش این نامه ماندگار كه درباره جنگ صفین و شرایط آن نوشته شده است، اختصاص دارد. 

وي خاطرنشان كرد: در بخش پایاني نيز متن نامه امیرالمؤمنین(ع) همراه با ترجمه روان آن ارايه می‌شود. مطالعه این نامه می‌تواند زمینه‌ساز توجه بیشتر و به‌کار بستن اصول اخلاقی و دینی از نگاه امیرالمؤمنین(ع) باشد.

چاپ چهارم كتاب «و اما ای فرزندم ...» از سوي انتشارات دليل ما در 112 صفحه، قطع رقعي، جلد شوميز و بهاي 12500 ريال به زودي روانه بازار نشر مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط