پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
انتقال تجربیات کانون پرورش فکری در هنرآموزی و استعدادیابی حوزه کودکان و نوجوانان به رئیس دانشگاه هنر کاراکاس

در جریان سفر رئیس‌جمهور و هیئت همراه به آمریکای لاتین، حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با رئیس دانشگاه هنر کاراکاس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این دیدار علامتی درخصوص انتقال تجربیات کانون در حوزه هنر کودک و نوجوان مطالبی ابراز داشت که با استقبال رئیس دانشگاه هنر کاراکاس مواجه شد. مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این دیدار بیان کرد: هنرآموزی و استعدادیابی در حوزه هنر کودکان و نوجوانان از طریق کانون پرورش فکری دهه‌ها پیش در ایران آغاز شده و کماکان ادامه دارد.
وی افزود: در این مدت، تجربیات ارزشمند و مربیان کارآموزده‌ای در کانون شکل یافته‌اند که استعدادیابی و آموزش‌های لازم در حوزه‌های مختلف هنری از جمله نقاشی، طراحی، خوشنویسی، کارگردانی انیمیشن و فیلم‌سازی را به کودکان و نوجوانان منتقل می‌کنند.
علامتی درباره هنر تصویرگری در ایران و برخی تصویرگران مشهور ایرانی نکاتی را به رئیس دانشگاه هنر منتقل کرد که توجه طرف ونزوئلایی را به این مسئله جلب کرد.
رئیس دانشگاه هنر کاراکاس با اشاره به رویکردها و اقدامات دانشگاه در طول سالیان گذشته و با استقبال از تجارب کانون پرورش فکری در استعدادیابی و آموزش، به انجام همکاری‌های مؤثرتر و انتقال تجربیات و دانش در این حوزه ابراز تمایل و امیدواری کرد که مقدمات لازم برای تسریع در روند همکاری‌ها به زودی صورت پذیرد.
  •  
     
     
     

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها