شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
توزیع بیش از هزار کالابرگ خرید کتاب‌ ویژه کودکان دربارگاه مطهر رضوی

همزمان با دهه کرامت رضوی، بیش از هزار کالابرگ خرید کتاب بین زائران کودک و نوجوان شرکت کننده در جشن‌های میلاد امام رضا(ع) توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در مشهد ، مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)  گفت: با هماهنگی انجام شده با مدیران و مسئولان مربوط در آستان قدس رضوی و در بارگاه منور امام هشتم(ع)، همزمان با دهه کرامت و اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی حرم مطهر حضرت امام رضا(ع)، طرح «توزیع کالابرگ خرید کتاب» دربین زائران کودک و نوجوان بارگاه ملکوتی امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، اجرا شده است.

حسین سعیدی اظهار کرد: تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب، ترویج فرهنگ کتابخوانی، تامین غذای فکر، روح و اندیشه کودکان از مهم‌ترین هدف از اجرای این طرح است.

وی با اشاره به اینکه فراهم کردن زیرساخت‌های فرهنگی، لازمه توسعه ارزش‌ها و باورهای مورد تایید آموزه‌های دینی در سطوح مختلف فردی و اجتماعی است، گفت: با توزیع بن کتاب میان اقشار مختلف به خصوص کودکان و نوجوانان و حمایت از نویسندگان موفق و نظارت بر بازار نشر می‌توان فرهنگ کتابخوانی را بیش از گذشته ترویج داد. 

مديرعامل انتشارات به‌‌نشر ادامه داد: همچنانکه برای بهره‌مندی از غذای متبرک حرم مطهرت دعوت نامه مهمانسرای بارگاه منور امام هشتم(ع) بین زائران توزیع می‌شود، در راستای فرمایشات تولیت آستان قدس رضوی و با پیشنهاد انتشارات به‌نشر، طرح «توزیع کالابرگ خرید کتاب» هم بین زائران آستان مطهر رضوی اجرایی شود که این طرح پیش از این نیز در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اجرایی شده و استقبال خوب زائران را به همراه داشته است. 

سعیدی تصریح کرد: در این طرح، زائران کودک و نوجوان با بهره‌مندی از این کالابرگ فرهنگی می‌توانند برای خرید کتاب به فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در مشهد واقع در خیابان امام خمینی روبروی باغ ملی مراجعه کنند و از تخفیف ۳۰ درصدی کتاب‌های کودک و نوجوان این انتشارات بهره‌مند شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها