چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
آغاز به کار نمایشگاه کتاب در خراسان شمالی

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: نمایشگاه کتاب با ۱۲ هزار و ۵۰۰ جلد به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در بجنورد دائر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد، حجت الاسلام عباس سرشته با اعلام این خبر اظهار کرد: در این نمایشگاه ۱۲ ناشر استانی با ۲۵۰۰ عنوان و ۱۲ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب حضور دارند. 
 
وی تصریح کرد: اعلایی، رنگین کمان ،داریوش ، بوستان کاغذی ،ملینا،آرایان ، سایان و... از جمله انتشاراتی هستند که کتاب های خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته اند. 
 
سرشته با اشاره به موضوعات کتب ارائه شده در نمایشگاه خاطرنشان کرد: کتاب‌های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه را با موضوعاتی همچون دینی، فرهنگی، روانشناسی، کودک و نوجوان، عفاف و حجاب، دفاع مقدس، اجتماعی و ... می‌توان نام برد. 
 
وی هدف از برپایی این نمایشگاه را انس و الفت هر چه بیشتر با کتاب و مطالعه آن، دسترسی آسان به کتاب‌های مورد نیاز، توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش دانش و آگاهی افراد ذکر کرد. 
 
سرشته در پایان افزود: نمایشگاه کتاب بجنورد از یکم تا پانزدهم خردادماه جاری صبح ها ۹ تا ۱۲ و عصرها ۱۶ تا ۲۲ در نبش چهارراه امیریه بجنورد برای بازدید علاقمندان دایر است و علاقمندان می توانند کتاب های مورد نیاز خود را با ۵۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها