یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
پذیرش دانش‌پژوه در مرکز تخصصی اخلاق و معنویت

مرکز تخصصی اخلاق و معنویت آیت الله سعادت پرور(ره) تحت اشراف آیت الله تحریری برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در سطح دو و سه حوزه علمیه دانش‌پژوه می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در راستای ارتقا سطح علمی و عملی در تربیت معنوی طلاب برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳، مرکز تخصصی اخلاق و معنویت آیت الله سعادت‌پرور (ره) تحت اشراف آیت الله تحریری دانش پژوه می‌پذیرد.

پذیرش مذکور در سطح دو رشته علوم اسلامی (گرایش اخلاق اسلامی) و سطح سه رشته اخلاق و تربیت اسلامی صورت می‌گیرد. از جمله شرایط پذیرش در سطح دو می‌توان به حداکثر سن ۳۰، اتمام سطح یک حوزه و موفقیت در مصاحبه ورودی اشاره کرد و شرایط پذیرش در سطح سه عبارت است از: حداکثر سن ۳۴ سال، اتمام سطح دو حوزه و موفقیت در مصاحبه ورودی.

اعطای مدرک رسمی سطح دو و سطح سه حوزه، تربیت پژوهشگر و مربی و مشاور در حوزه اخلاق و تربیت معنوی و پرداخت کمک هزینه تحصیلی، از مزایای تحصیل در این مرکز به شمار می‌رود.

علاقه‌مندان به تحصیل در این مرکز می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ نسبت به ثبت نام از طریق سایت مدیریت سنجش و پذیرش حوزه به نشانی https://paziresh.ismc.ir/ و سایت مرکز تخصصی اخلاق و معنویت به آدرس www.saadatparvar.ir اقدام کنند؛ همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۲۵۳۷۷۰۷۹۹۶ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر بوده مرکز تخصصی اخلاق و معنویت در قم، خیابان ۱۹ دی (باجک)، کوچه یک واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها