شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
نخستین کتاب‌فروشی سیار به‌نشر در مناطق دورافتاده مشهد آغاز به کار کرد

با آغاز سال جدید، اولین کتاب‌فروشی سیار انتشارات به‌نشر با گذر از روستاهای کلات نادر، قلعه سرهنگ، زکریا، چشمه پونه و خین چماغی آغاز به کار کرد.  

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی به‌نشر، مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) با بیان این خبر گفت: با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک دستگاه مینی‌بوس تجهیز شده به عنوان کتاب‌فروشی سیار نوروزی در مناطق حاشیه شهر و روستاهای مورد استفاده قرار خواهد گرفت.  

سعیدی اظهار کرد: فعالیت این کتاب‌فروشی از 27 اسفند 1401 آغاز شده و تا سوم عید ادامه داشت و مجدد بعد از 5 روز از 10 تا 13 فروردین میزبان حضور کودکان و نوجوانان کتابخوان خواهد بود.

وی ادامه داد: در این کتاب‌فروشی سیار 400 عنوان کتاب به نمایش گذاشته شده که بیش از 80 درصد آثار ویژه مخاطب کودک و نوجوان است.

سعیدی افزود: طراحی این مینی‌بوس به عنوان فروشگاه سیار جهت عرضه کتاب در مناطق حاشیه با استفاده از استیکر و طراحی جذاب، ارائه وسایل فرهنگی و نشاط‌ انگیز، طراحی فضای داخلی با حضور قفسه‌های رنگارنگ، مُبلغ کتاب و کتاب‌خوانی خواهند بود.

مدیرعامل انتشارات به‌نشر به فعالیت این کتاب‌فروشی سیار در مناطق مختلف شهر مشهد اشاره کرد و گفت: این مینی‌بوس به محلات مختلف شهری نیز سفر می‌کند و با ارائه خدماتی اعم از خدمات ترویج، مطالعه و عرضه کتاب به کل محلات مشهد و مکان‌هایی که زائرین امام مهربانی‌ها اجتماع دارند پذیرای کودکان، نوجوانان و جوانان آنجا خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها