سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
نکاتی که هنگام مشاوره حقوقی باید رعایت کنید

متأسفانه شاهد بحران های زیادی در سطح جامعه هستیم و این امر باعث ایجاد تردیدها و ابهامات زیادی در جامعه می شود. هر روز اقدامات جدیدی تصویب می شود، فریب های زیادی در شبکه های اجتماعی وجود دارد. همچنین شک و ترس هم در شرکت‌ها و هم در هر نوع فعالیتی بیشتر می شود. در ادامه به این بحث می‌پردازیم.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ متأسفانه شاهد بحران های زیادی در سطح جامعه هستیم و این امر باعث ایجاد تردیدها و ابهامات زیادی در جامعه می شود. هر روز اقدامات جدیدی تصویب می شود، فریب های زیادی در شبکه های اجتماعی وجود دارد. همچنین شک و ترس هم در شرکت ها و هم در هر نوع فعالیتی بیشتر می شود. دقیقاً در این زمان است که هم شرکت ها و هم افراد نیاز به مشاوره حقوقی حضوری و تلفنی خوب در مواقع بحران دارند.
 
 به همین دلیل است که به همه توصیه می‌کنیم در صورت داشتن هر مشکلی، به یک وکیل یا مشاور حقوقی مورد اعتماد داشته باشند. دقیقاً در این مواقع بحرانی، همه مردم شروع به پرسیدن در مورد حقوق خود می کنند.

به گفته www.ariadadyar.com اکنون مشکلات خانوادگی رو به افزایش است (قانون مدنی)، مشکلات تجاری نیز افزایش می یابد (قانون کار، تجارت و اداری)، مسائل کیفری مانند خشونت جنسیتی در مراحل حبس آرام نمی گیرد و غیره. به همین دلیل دریافت مشاوره حقوقی حضوری و تلفنی خوب در مواقع بحران بسیار حائز اهمیت است.

افراد حقیقی و حقوقی و کارآفرینان گاهی اوقات اهمیت داشتن یک بخش حقوقی داخلی یا مشاوره حقوقی حضوری و تلفنی از یک وکیل پایه یک دادگستری را دست کم می گیرند، اما باید در نظر داشته باشند که مشاوره حقوقی برای ثبات کسب و کار ضروری است.

اهمیت این سرویس در این است که از طریق آن می توان مشکلات حقوقی را پیش بینی کرد. همچنین از تعارضات و مراحل قانونی جلوگیری کرد یا به درستی به آنها رسیدگی کرد. دریافت مشاوره از وکیل با تجربه حقوقی امکان موفقیت در هر زمینه ای را افزایش می دهد.
مشاوره حقوقی حضوری و تلفنی به تاجران، کارآفرینان و به کسب و کارها افراد معمولی جامعه این امکان را می دهد که از پشتیبانی لازم برای اجرای هنجارها و قوانین تعیین شده در سازمان خود برخوردار باشد.

مشاوره حقوقی حضوری و تلفنی در سطح کسب چه مزیت هایی دارد؟
تدوین استانداردهایی برای بخش های مختلف تشکیل دهنده شرکت مطابق با احکام قانونی.
کمک به هیئت مدیره در فرآیندهای قضایی که حتی ممکن است باعث تعطیلی کسب و کار شود.
مشاوره به هیئت مدیره در مورد مقررات قانونی برای جلوگیری از جریمه و یا تحریم.
میانجیگری میان کارفرما و کارمند در درگیری های کاری.
میانجیگری در مذاکرات کارگری بین کارفرما و کارمند، قراردادها و قراردادهای دسته جمعی در حضور اتحادیه ها.
هیأت مدیره را در جریان پرداخت تعهدات مالیاتی قرار می دهد تا به نحو احسن و بدون عقب‌نشینی انجام شود.
ایجاد توافقات بین سهامداران.
مشاوره در مورد ثبت و ایجاد علائم تجاری.
ایجاد قراردادها بر اساس دستورالعمل های قانونی.
مشاوره در مورد حقوق و دستمزد.
از درگیری هایی که باعث زیان اقتصادی می شود، جلوگیری می کند.

برای شرکت ها دشوار است که همیشه از قوانین مدنی، کار، اداری و مالیاتی موجود بدون حضور مشاور حقوقی متخصص برای راهنمایی آنها و استفاده از دانش آنها در زمینه پیشگیری، مذاکره و پردازش اسناد آگاه باشند. اما با دریافت مشاوره حقوقی حضوری و تلفنی این کار به درستی انجام می شود.

یک مشاور حقوقی به دنبال پیش بینی تعارضات حقوقی احتمالی است. با در نظر گرفتن اینکه دستیابی به این موارد می تواند هزینه های بیشتری را برای شرکت ایجاد کند. اما در صورت وجود تعارض، وکیل این توانایی را دارد که یک فرآیند مذاکره ایجاد کند و به طور قطعی مشکل را حل کند. در نتیجه از رسیدگی قانونی اجتناب شود.
 
از طریق یک مشاوره حقوقی حضوری و تلفنی، تجار می توانند از تغییرات یا به روز رسانی هایی که قوانین متحمل می شوند مطلع شوند. به همین دلیل هر شرکتی از ابتدا و در طول فعالیت اقتصادی خود به خدمات این متخصص نیاز دارد.

دریافت مشاوره از وکیل پایه یک دادگستری و با تجربه چه هزینه هایی می تواند داشته باشد؟
هزینه دریافت مشاوره حقوقی حضوری و تلفنی می تواند به فاکتورهای زیادی بستگی داشته باشد. اگر تصمیم دارید خدمات مشاوره دریافت کنید، هزینه های متحمل خواهد بود. در واقع میانگین حقوق یک وکیل بسته به نوع تخصص، سال ها سابقه و حتی شهر بسیار متفاوت است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها