دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
کتاب عنصری مهم و اثرگذار در توسعه فرهنگی کشورها است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی به‌مناسبت نوزدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و فرارسیدن نیمه شعبان گفت: کتاب عنصری مهم و اثرگذار در توسعه فرهنگی کشورها است و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور یک شبکه فرهنگی منسجم، گسترده و مردمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) آذربایجان‌غربی، خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی با صدور پیام، نوزدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را به فعالان عرصه کتاب و کتاب‌خوانی تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
تلاشگران عرصه کتاب و کتابخوانی
باسلام؛

کتاب عنصری مهم و اثرگذار در توسعه فرهنگی کشورها است؛ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور یک شبکه فرهنگی منسجم، گسترده و مردمی است که با نیروهای متعهد و متخصص در مسیر اعتلا و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی حرکت می‌کند.

اینجانب نوزدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را که با سالروز شکفتن دوازدهمین گل بوستان امامت و ولایت و میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) مقارن شده است، تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج آن حضرت و رشد و تعالی فرهنگی ایران اسلامی را مسئلت می نمایم.

بی‌شک خدمت به جامعه کتابخوان که یکی از مهم‌ترین رسالت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است، ماحصل تلاش‌های هدفمند و هوشمندانه کارکنان کتابخانه‌های عمومی است.

بدینوسیله از کلیه همکاران تلاشگرم در کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی و تمامی فعالان عرصه کتاب و کتاب‌خوانی، که در پیشبرد اهداف نهاد کتابخانه‌های عمومی تلاش می‌کنند، نهایت تشکر و قدردانی را دارم و برای ایشان توفیق روزافزون و سلامت خواهانم.»

معصومی
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها