پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
«دفتر خاطرات یک کرم» را کودکان بخوانند

چاپ دوم کتاب‌ «دفتر خاطرت یک کرم» به نویسندگی دورین کرونین و تصویرگری هری بلیس با ترجمه سمیرا کمالی در 40 صفحه وزیری از سوی نشر نیستان وارد بازار کتاب کودک شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این کتاب در زمان انتشار نسخه اصلی، جز پرفروش‌ترین کتاب‌های کودک در سایت آمازون و همچنین در لیست پرفروش‌های نشریه نیویورک تایمز بوده و با گذشت سال‌ها هنوز از امتیاز بالای خوانندگانش برخوردار است. کتاب‌ها برای گروه سنی 3-7 سال مناسب هستند.
 
این کتاب دنیا را از دید یک کرم کوچک بامزه به ما نشان می‌دهد. ابتدا و انتهای کتاب، در واقع یک اسکرپ بوک است که کرم عکس‌ها و اشیای مورد علاقه خود را در آن صفحه‌ها چسبانده؛ مثلا عکس اولین روز مدرسه رفتنش یا کارنامه‌اش که معلم زیر آن یادداشت گذاشته این بچه مشق‌هایش را می‌خورد. همچنین تفاوت توانایی‌های او با دوستش عنکبوت را می‌بینیم و علاوه بر آن کرم و خانواده‌اش برای این که در فصل ماهگیری گرفتار نشوند چه کار می‌کنند و....

این دفتر خاطرات بارها توسط کودک خوانده می‌شود؛ پس یک راه خوب ارتباطی برای والدین، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها با بچه‌ها و نوه‌هاست و همچنین برای معلم‌ها و شاگردان.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها