شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
معرفی راویان صادق دفاع مقدس تکلیفی بس مهم است

محمدمهدی اسماعیلی درباره مراسم نکوداشت حمید حسام، نویسنده نوشت: تقدیر و معرفی راویان صادق دفاع مقدس به نسل جدید تکلیفی بس مهم است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، در جدیدترین نوشته محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی آمده است: «حمید حسام نویسنده سرشناس دفاع مقدس که امروز برای شرکت در مراسم بزرگداشت وی  به همدان رفتیم، در ایام جنگ دیده‌بان خط مقدم جبهه‌ها بوده است.

سال‌ها از دوران جنگ گذشته است و این دیده‌بان تیزبین ایران عزیز، امروزه نیز در سنگر روایت‌گری دفاع مقدس، با اخلاص نقش‌آفرینی می‌کند تا شخصیت واقعی شهدای پر عظمت کشورمان را به نسل بعد بشناساند. تقدیر و معرفی  این راوی صادق دفاع مقدس و امثال او نیز به نسل جدید تکلیفی بس مهم است.»
 
به گزارش ایبنا؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در راستای جدیدترین سفر استانی خود جمعه(7 بهمن‌ماه) به استان همدان سفر کرده بود، قبل از حضور در مراسم بزرگداشت حمید حسام با حضور در گلزار شهدای همدان به مقام والای شهیدانی چون همدانی، چیت سازیان و‌ ترک ادای احترام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها