چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
داغ‌هایی که جبران شدنی نیستند

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در پیامی درگذشت جهانگیر خسروشاهی نویسنده مطرح و پژوهشگر اثرگذار ادبیات معاصر و انقلاب اسلامی و سعید تشکری، نویسنده، منتقد ادبی، کارگردان و نویسنده تئاتر را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، متن پیام تسلیت علیرضا مختارپور، رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به شرح زیر است: « إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

افسوس که سرمایه ز کف بیرون شد
وز دست اجل، بسی جگرها خون شد

جامعه فرهنگی – ادبی ایران روز 14 بهمن به سوگ جهانگیر خسروشاهی از نویسندگان و پژوهشگران اهل معرفت و ذوق و اخلاق نشست و هنوز یک هفته از این واقعه جانسوز نگذشته که روز 19 بهمن داغ درگذشت سعید تشکری نویسنده، پژوهشگر و هنرمند دین مدار و متعهد، دل اهالی فرهنگ و ادب و هنر را آتش زد.
 
افسوس و حسرت از دست دادن این عزیزان به راحتی جبران شدنی نیست و چاره ای جز استمداد از درگاه ربوبی برای التیام درد سوگواران و استدعا برای افاضة فیض الهی در تربیت و رویش امثال و نظائر آن به حق پیوستگان از میان نسل جوان در عرصه فرهنگ و ادب و هنر وجود ندارد. امید که دست حمایت و هدایت حضرت حق همچنان پشتیبان این سرزمین و دین و آیین و مردم شریف ایران زمین باشد. ان شاءالله.
 
 و من الله التوفیق»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها