چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
عرضه «سرزمین بی‌فصل» و «میدان‌های سخت» با تخفیف ویژه

انتشارات مرکز انقلاب اسلامی از 13 تا 26 دی‌ماه، دو کتاب «سرزمین بی‌فصل» و «میدان‌های سخت» با تخفیف ویژه 35 درصدی عرضه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، از 13 دی همزمان با سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، لغایت 26 دی‌ماه مقارن با سالروز تکریم مادران و همسران شهداء، مرکز اسناد انقلاب اسلامی دو عنوان از آثار خود را با عنوان‌های «سرزمین بی‌فصل (روایت عاشقانه پروین مرادی از 35سال زندگی با سیدحمید تقوی‌فر)» و «میدان‌های سخت (گزیده خاطرات و سخنرانی‌های سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی)» با تخفیف 35 درصدی و ارسال رایگان عرضه می‌کند.

«سرزمین بی فصل» روایت عاشقانه پروین مرادی از 35 سال زندگی مشترک با سردار شهید حاج سید حمید تقوی‌فر است. یکی از ویژگی‌های «سرزمین بی‌فصل»، روند داستانی آن است که با قلم روان سمیه عظیمی ستوده کاشانی، متن جذابی را خلق می کند. کتاب در 220 صفحه با قطع رقعی چاپ شده است. فرازهای این کتاب به «قرار» و «راه» تقسیم شده است. 

به تعبیر نویسنده: «آنچه در این کتاب می‌بینید و می‌خوانید گزیده‌ای است از آنچه پروین مرادی از زندگی‌اش به خاطر آورده است، ماجرایی که تبدیل به قصه زندگی او شده؛ روایتی داستان گونه از یک زندگی. روایتی غیرخطی و غیرتقویمی. در این کتاب، داستان‌ها ترتیب زمانی ندارند، پس و پیش شده‌اند تا هم از یکنواختی کتاب‌های زندگینامه کم شود و هم مخاطب، حال راوی را موقع بیان خاطراتش درک کند.» البته نویسنده در جای جای کتاب، برای توصیف بهتر شرایط، پانوشت هایی را اضافه کرده است. 

علاقه‌مندان می‌توانند تا 26 دی‌ماه این کتاب را با تخفیف 35 درصدی و ارسال رایگان با قیمت 29 هزار تومان از صفحه منشورات سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی تهیه کنند.

«میدان‌های سخت» که توسط محمدحسن روزی‌طلب جمع آوری شده، گزیده سخنرانی‌ها، خاطرات، گفت‌وگوها و متن کامل وصيتنامه شهيد سپهبد حاج قاسم سليمانی است. «ميدان‌های سخت» از آن‌رو حائز اهميت است که دربردارنده ديدگاه‌ها، نگرش‌ها، منظومه فکری، نظام معرفتی و بيان‌کننده مبانی و مبادی و غايت حرکت اين قهرمان جبهه مقاومت است. این کتاب نیز با تخفیف 35 درصدی به بهای 42 هزار تومان و ارسال رایگان، در سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی عرضه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها