یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
تمدید مهلت ارسال آثار به دومین دوره انتخاب کتاب سال بوشهر

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از تمدید مهلت ارسال آثار به دومین دوره انتخاب کتاب سال بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، آنیتا مظفری با اعلام این خبر گفت: نظر به استقبال پژوهشگران، محققان، مؤلفان، مترجمان و مصححان این استان در ارسال آثار به دبیرخانه این اداره‌کل و همچنین با توجه به محدودیت‌های کرونایی و با توجه به تعطیلی هفته گذشته و نیز بنا به درخواست مکرر مولفان و ناشران محترم،  مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین دوره انتخاب کتاب سال استان بوشهر تا 15 شهریورماه سال جاری تمدید شد.

وی ادامه داد: با توجه به انتخاب بوشهر به‌عنوان «نخستین پایتخت قرآنی ایران سال 1400» بخش ویژة این دوره به کتاب‌های «قرآن‌پژوهی» اختصاص دارد. بر این اساس علاقه‌مندان از سراسر کشور می‌توانند با دریافت و تکمیل کاربرگ مندرج در تارنما، دو نسخه از کتاب‌های خود را در موضوع یادشده که برای نخستین‌بار در سال 1399 انتشار یافته به همراه کاربرگ مربوطه، به دبیرخانه ارسال کنند.

به گفته معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، همه مؤلفان، مترجمان و مصححان استان بوشهر می‌توانند آثارشان را که برای نخستین‌بار در سال‌های 1398ـ1399 منتشر شده است، به دبیرخانه جایزه به نشانی: بوشهر، میدان قدس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه انتخاب کتاب سال استان بوشهر ارسال کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 0773332053 تماس برقرار کنند.
 

مظفری گفت: شرکت‌کنندگان در این رویداد فرهنگی، می‌توانند برای دریافت فرم  ثبت نام  به درگاه الکترونیکی https://boushehr.farhang.gov.ir/ مراجعه کنند.

وی تصریح کرد کرد:  در بخش استان‌شناسی کتاب‌های داوری می‌شوند که برای نخستین‌بار از ابتدای سال 1394 تا پایان 1399 منتشر شده باشند. کتاب‌هایی که در نخستین دوره کتاب سال استان داوری شده باشند، در صورت ارسال مجدد از چرخة داوری خارج خواهند شد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: آیین پایانی دومین دوره  انتخاب کتاب سال استان هفته پایانی آبان 1400 (همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران) برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها