چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
​مدت زمان ثبت‌نام بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر تمدید نخواهد شد

براساس تصمیم شورای مدیران صندوق اعتباری هنر مهلت ثبت‌نام بیمه درمان تکمیلی ویژه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه 12 تیرماه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه هنرمندان، نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران کشور از طریق صندوق اعتباری هنر آغاز شده است و از تاریخ 98/4/4 تا 98/4/12 فرصت مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی صندوق به نشانی www.honarcredit.ir فراهم است.

شرح خدمات و سقف هزینه پرداختی بیمه تکمیلی سال‌جاری اعضای صندوق اعتباری هنر همانند سال گذشته در قالب سه طرح امید، آرامش و رفاه ارائه شده است و هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران می‌توانند از بین طرح‌ها نسبت به انتخاب یک طرح اقدام کنند.

این نکته را باید در نظر داشت که طرح انتخابی فرد اصلی برای افراد تحت تکفل نیز یکسان است. همچنین مبلغ طرح انتخابی برای هرنفر تحت پوشش به صورت مجزا خواهد بود.

لازم به تأکید است؛ پرداخت کمک هزینه درمان در سال جاری تنها از طریق بیمه تکمیلی امکان پذیر است لذا با توجه به افزایش هزینه های پزشکی، اعضا محترم صندوق برای جبران هزینه‌های درمانی خود و افراد تحت تکفل در مهلت مقرر ثبت‌نام کنند.  

خدمات بیمه تکمیلی این دوره از تاریخ 98/4/1 تا 99/3/31 برقرار خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها