دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
کودکان می‌توانند در مسابقه قصه ‌نویسی شرکت کنند

مسابقه قصه ‌نویسی «اگه گفتی قصه من چیه؟» ویژه کودکان در فرهنگ‌سرای امید برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای امید، مسابقه قصه‌نویسی «اگه گفتی قصه من چیه؟» ویژه کودکان از یکم شهریور ماه تا ۱۶ مهر ماه در فرهنگ‌سرای امید با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، ارتقای خلاقیت، شکوفایی استعدادها و مهارت‌های قصه‌گویی و گسترش دایره واژگان کودکان برگزار می‌شود.

این برنامه شامل دو سطح قصه‌نویسی برای گروه‌های سنی الف (کودکان ۳ تا ۵ سال) و ب (کودکان ۶ تا ۹ سال) است که هر گروه با در اختیار قرار گرفتن کتابی با عنوان «اگه گفتی قصه من چیه؟» در بازه زمانی مشخص وارد مسابقه شده و نفرات برتر در حوزه قصه‌نویسی برای گروه سنی الف و قصه‌نویسی و تصویرسازی برای گروه سنی ب مشخص می‌شوند و در مراسم پایانی ضمن معرفی، جوایز ارزنده‌ای به آنان اهدا می‌شود.

محورهای موضوعی این مسابقه قصه‌نویسی و تصویرسازی شامل موضوعات آزاد، خانواده و تابستان شاد و کودکانه است ، در پایان و در سطح تهران سه نفر برتر در هر یک از محورهای موضوعی و دو نفر هم در بخش تصویرسازی و قصه‌نویسی به صورت جداگانه برگزیده می‌شوند و در مجموع ۲۰ نفر برنده جوایز خواهند بود.

همچنین در مراسم پایانی این مسابقه علاوه بر تقدیر از برگزیدگان، کارگاه‌هایی با حضور کارشناس روانشناس برای تحلیل نقاشی‌ها و قصه‌ها برگزار می‌شود و نمایندگان یونیسف، کانون اصلاح و تربیت تهران، اداره کل بهزیستی استان تهران، اداره کل آموزش و پرورش استان تهران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نیز حضور خواهند داشت.

کتاب «اگه گفتی قصه من چیه؟» با تصویرگری اکرم‌السادات شرق آزادی در شمارگان ۳ هزار نسخه توسط نشر شهر به چاپ رسیده است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این مسابقه می‌توانند به فرهنگسرای امید به نشانی بالاتر از میدان شهدا ؛ خیابان 17شهریور ؛ خیابان خشکبارچی ؛ بوستان خیام (کتابخانه امام خمینی «ره») مراجعه کنند و یا با شماره 33303843 تماس بگیرند.

برای دنبال کردن برنامه‌ها و فعالیت‌های "فرهنگ سرای امید" می‌توانید به نشانی اینترنتی  omid.farhangsara.ir  و یا در پیام رسان سروش به نشانی @omidfarhangsara.ir و در اینستاگرام فرهنگسرا به نشانیfarhangsara_omid مراجعه کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها