چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۵
تعامل بیشتر کتابخانه ملی با خانه کتاب

سرپرست معاونت کتابخانه ملی در بازدید از موسسه خانه کتاب، این موسسه را بسیار فعال و پویاتر از گذشته خواند و ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک کتابخانه ملی تعامل بیشتری با خانه کتاب داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) غلامرضا امیرخانی، سرپرست معاونت کتابخانه ملی امروز چهارشنبه نهم مهرماه، از بخش‌های مختلف موسسه خانه کتاب بازدید کرد.
 
وی در این بازدید، فعالیت‌های خانه کتاب را بسیار مثبت و کارآمد توصیف کرد و گفت: وقتی از بخش‌های مختلف خانه کتاب دیدار کردم و با فعالیت‌‌هایش آشنا شدم با اقداماتی بهتر از‌ آن‌چه درباره خانه کتاب فکر می‌کردم روبه‌رو شدم. 

امیرخانی ادامه داد: کار‌های انجام شده و در حال انجام موسسه خانه کتاب، متنوع و فعالیت‌هایش بسیار متحول شده است. خانه کتاب با این اقدامات از گذشته، فعال و پویاتر شده است و روز به روز پیشرفت می‌کند. حاصل این پیشرفت نشان می‌دهد که خانه کتاب در فرصتی کوتاه کارهای مفیدی انجام داده است. امیدوارم این بازدید و گفت‌وگو‌ها زمینه تعامل بیشتر خانه کتاب با کتابخانه ملی را فراهم آورد. 

در این بازدید مهندس شهرابی، مدیرکل اطلاع‌رسانی کتابخانه ملی، دکتر دباغی، مدیرکل فراهم‌آوری کتابخانه ملی، میترا صمیعی، مدیرکل سازماندهی کتابخانه ملی و سیدمحمود سادات، مدیر بخش نسخ خطی حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط