دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۱۸

برادر ناتني جاني دپ، هنرپيشه معرف آمريكايي، تحت تاثير هاليوود ،كتاب پليسي ـ جنايي مي‌نويسد./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از اينديپندنت، "دانيل پي.دپ" برادر ناتني "جاني دپ"، ستاره فيلم دزدان دريايي كارائيب اين كتاب را در بهار سال 2009 ميلادي منتشر خواهد كرد. 

داستان "شهر بازنده ها" كه مضمون و درونمايه اي پليسي – جنايي دارد، در باره يك گانگستر خيالي است كه تصميم مي گيرد فيلمي هاليوودي بسازد ولي در اين راه با مشكلات فراواني روبه‌رو مي شود؛ به همين دليل با فرستادن نامه هاي تهديد آميز به يك بازيگر درجه اول هاليوود سعي مي كند با اخاذي، او را مجبور به نقش آفريني در فيلمش كند. سرانجام يك كارآگاه خصوصي به نام ديويد اسپاندا براي حل اين مشكل به كمك بازيگر هاليوودي مي شتابد. 

"دانيل دپ" سال 1997 ميلادي به دنياي فيلمسازي وارد شد و در فيلم "دلاور" با "جاني دپ" همكاري كرد. در اين فيلم، "جاني" همراه با "مارلون براندو" نقش آفريني كرد. هرچند دلاور، تنها فيلم مشترك اين دو برادر بود، ولي درونمايه و شماي كلي هاليوود را به دانيل آموخت.

به نظر مي رسد به دليل آشنايي "دانيل دپ" با فضاي داخلي هاليوود و اشراف او به دنياي بازيگران، اين كتاب مي تواند بسياري از افراد را در سراسر جهان مجذوب كند و موفقيتي جهاني يابد. شايد به همين خاطر باشد كه بسياري از ناشران سراسر جهان از هم اكنون براي انتشار كتاب او با يكديگر به رقابت برخاسته اند. او امتياز نشر كتاب خود را در آمريكا  به موسسه چاپ و نشر "سيمون و شوستر" واگذار كرده و با ناشراني در فرانسه، كانادا و مجارستان نيز قرارداد بسته است. 

البته دانيل بارها عنوان كرده كه شخصيت اين كتاب كاملا خيالي است و هيچ ارتباطي با زندگي ستاره مسلم سينماي آمريكا يعني برادرش "جاني دپ" ندارد. 

"دانيل پي.دپ" نيز مانند "جاني دپ" در كنتاكي به دنيا آمد و پس از تحصيل در دانشگاه اين شهر، به شغل هاي مختلفي روي آورد. وي پس از خبرنگاري، فروشندگي كتاب، عكاسي و معلمي، سرانجام تصميم به تاسيس يك كمپاني فيلمسازي به نام "اسكارامانگا" گرفت و در آن با برادرش همكاري كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها