سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴
فتاحی: 100 اثر به دور پایانی راه یافتند

دبیر هنری ششمین جشنواره داستان انقلاب حوزه هنری از پایان داوری نهایی این جشنواره در روزهای آغازین بهمن ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) حسین فتاحی با بیان این كه داوران جشنواره داستان انقلاب مرحله نهایی داوری این جشنواره را انجام می‌دهند، عنوان كرد: در مرحله ابتدایی داوری این جشنواره از 400 اثر، 100 اثر به مرحله نهایی راه پیدا كرد که حدود 60 داستان كوتاه بزرگسال، 16 داستان بلند و رمان بزرگسال و 25 داستان كوتاه و رمان كودك و نوجوان را شامل می شد. 

وی گفت: این آثار در حال حاضر توسط كارشناسان ادبی جشنواره داوری می شوند و قرار است داوری آثار در ابتدای بهمن ماه امسال به پایان برسد و نشست نهایی داوران را در همان زمان برگزار كنیم. 

فتاحی افزود: خسرو باباخانی داور بخش اولیه را برعهده داشت و راضیه تجار، فیروز زنوزی جلالی و محمد رضا بایرامی داوران بخش بزرگسال و خسرو باباخانی، سمیرا اصلان‌پور و مهدی كاموس هم داوران بخش كودك داوری نهایی ششمین جشنواره داستان انقلاب را بر عهده دارند. 

جوایز این دوره از جشنواره در بخش رمان بزرگسال برای اثر برگزیده، برتر و تقدیری به ترتیب 100 میلیون ریال، 70 میلیون ریال و 50 میلیون ریال درنظر گرفته شده است و در بخش رمان نوجوان نیز به ترتیب به اثر برگزیده، برتر و تقدیری 50، 40و 30 میلیون ریال تعلق خواهد گرفت. 

جوایز بخش داستان كوتاه بزرگسال و نوجوان 30، 20 و 10 میلیون ریال برای آثار برگزیده، برتر و تقدیری تعیین شده است. زنده‌یاد امیرحسین فردی موسس و دبیری 5 دوره گذشته این جشنواره را برعهده داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها