یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
انتشارات ائمه(ع) قم با 4 کتاب جدید از راه می‌رسد

مدیر داخلی انتشارات ائمه(ع) گفت: کتاب‌های «نماز کلید حل مشکلات»،«حلیه‌المتقین»،«احکام آموزشی دختران و زنان» و «احکام اختصاصی دختران و زنان(13 مرجع)» به تازگی از سوی این نشر منتشر شده‌اند.-

محمدحسن راستگو در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: کتاب «نماز کلید حل مشکلات» به قلم حجت‌الاسلام والمسلمین احمد تقدسی‌نیا در چهار بخش توضیح کامل و مفصلی را درباره 500 نماز مستحبی ارایه داده است. در این کتاب احکام نماز به ویژه نمازهای مستحبی با زبانی ساده برای مخاطبان بیان شده‌اند. این کتاب به تازگی چاپ سوم خود را تجربه کرده است.

راستگو گفت: به عنوان مثال، نماز‌های «حضرت امیرالمومنین جهت بخشش گناهان»، «هدیه به حضرت فاطمه(س)»، «شب اول هر ماه»، «رفع اندوه» از جمله نمازهایی‌اند که نویسنده ضمن توضیح این نمازها به بیان ثواب‌های این نمازهای مستحبی نیز پرداخته است.

وی افزود: کتاب «حلیه‌المتقین» به قلم مرحوم علامه محمدباقر مجلسی نیز برای نخستین بار از سوی این انتشارات منتشر شده است. این کتاب به شرح و بررسی آداب و سنت‌ها، اخلاق اسلامی، شرح لغات دشوار به ضمیمه مکالمات حسنیه می‌پردازد. 

راستگو یادآور شد: نویسنده در 14 باب به مسایلی مانند «آداب خوردن و آشامیدن»، «آداب زینت مردان و زنان»، «آداب معاشرت زنان» و «شرح لغات دشوار» پرداخته است.

مدیر داخلی انتشارات ائمه(ع) عنوان کرد: کتاب «احکام آموزشی دختران و زنان» به قلم حجت‌الاسلام والمسلمین احمد تقدسی‌نیا تمام احکام روزمره مورد نیاز زنان و دختران را به گونه‌ای که در رساله توضیح‌المسایل بیان شده‌اند، به زبانی ساده توضیح داده است. 

وی گفت: این اثر در 11 فصل موضوعاتی مانند «احکام عادی بانوان»،«احکام اجتماعی بانوان»، «احکام پوشش و حجاب» و «احکام خانوادگی بانوان» را بررسی می‌کند. 

مدیر داخلی انتشارات ائمه(ع) عنوان کرد: کتاب «احکام اختصاصی دختران و زنان(13 مرجع)» نیز به قلم حجت‌الاسلام والمسلمین احمد تقدسی‌نیا احکام بانوان را با نگاه به فتاوای 13 مرجع تقلید بررسی کرده است.

کتاب «نماز کلید حل مشکلات» با شمارگان هزار نسخه، در 304 صفحه و به بهای 90 هزار ریال، کتاب «حلیه‌المتقین» با شمارگان هزار نسخه، در 448 صفحه و به بهای 150 هزار ریال، کتاب «احکام آموزشی دختران و زنان» به قلم حجت‌الاسلام والمسلمین احمد تقدسی‌نیا با شمارگان هزار نسخه، در 208 صفحه و به بهای 60 هزار ریال و کتاب «احکام اختصاصی زنان و دختران(13مرجع)» به قلم حجت‌الاسلام والمسلمین احمد تقدسی‌نیا با شمارگان هزار نسخه، در 290 صفحه و به بهای 80 هزار ريال به تازگی از سوی انتشارات ائمه(ع) منتشر شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط