چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۲
«عملیات مرصاد و سرنوشت منافقین» منتشر شد

مرکز اسناد انقلاب اسلامی کتابی با عنوان «عملیات مرصاد و سرنوشت منافقین» را به تازگی روانه بازار نشر کرد. این کتاب نگاه جامعی به فعالیت‌های منافقان در پیش و پس از عملیات مرصاد دارد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی، کتاب «عملیات مرصاد و سرنوشت منافقین» به کوشش محمدعلی صدر شیرازی، نوشته شده است که می‌کوشد فصل جدیدی درباره منافقان به‌ روی کتابخوان‌ها و محققان این عرصه بگشاید.

تمرکز اصلی نویسنده این کتاب بر وضعیت منافقان پس از عملیات مرصاد و رویداد‌هایی است که تاکنون دست به گریبان این گروه بوده است و تاکنون کمتر کتابی درباره منافقان به این موضوع پرداخته است.

«عملیات مرصاد و سرنوشت منافقین» در دو بخش نوشته شده است. بخش نخست کتاب درباره این گروهک پیش از عملیات مرصاد است که به دو موضع «سازمان مجاهدین خلق پیش از پیروزی انقلاب» و «سازمان مجاهدین خلق پس از پیروزی انقلاب و قبل از عملیات مرصاد» می‌پردازد.

دومین بخش کتاب پس از پرداختن به بسترهای شکل‌گیری عملیات مرصاد، همکاری این گروهک با عراق و متجاوزان و نقشی را که در تجاوز دشمن بعثی به ایران داشته است، شرح می‌دهد و سپس در گفتارهای متعدد جوهره درونی این سازمان بررسی شده و به تشریح تلاش 20 ساله آن‌ها برای بقا پرداخته شده است.

«عملیات مرصاد و سرنوشت منافقین» با شمارگان دو ‌هزار نسخه، در 428 صفحه، به بهای 135‌ هزار ریال به چاپ رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها