شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۹
نمایشگاه کتاب استان مازندران افتتاح شد

نهمین نمایشگاه استان مازندران دقایقی پیش در ساری افتتاح شد.-

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیرکل اداره ارشاد استان مازندران، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این باره اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور محمد عظیمی، مدیر نمایشگاه‌های فرهنگی کشور، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان، سید علی‌اکبر طاهایی، استاندار مازندران و چند تن از مسوولان این استان ساعت 14 امروز(شنبه) در ساری افتتاح شد.

ابراهیمی اضافه کرد: ۳۰۰ ناشر در قالب ۲۷۰ غرفه کتاب‌های خود را با تخفیف ۴۰ درصد، از ۱۴ تا ۲۱ بهمن به معرض نمایش خواهند گذاشت. ۲۵ ناشر مازنی هم در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

وی در پایان گفت: به دلیل همزمانی نهمین نمایشگاه کتاب استان مازندران با دهه مبارک فجر، برنامه‌های مناسبتی متعددی درباره کتاب و دهه فجر در این نمایشگاه برگزار می‌شود كه از آن‌ها می‌توان به مبحث «انقلاب و رسانه و مطالعه مفید»، «سبک زندگی در پرتو عفاف و حجاب» و همچنین شب شعر با موضوع انقلاب اشاره کرد.

نهمین دوره نمایشگاه استانی مازندران از ۱۴ تا ۲۰ بهمن همه روزه از ساعت 14 تا ۲۱ در مکان تازه تاسیس نمایشگاه‌های شهرستان ساری، واقع در سه کیلومتری جاده ساری - قائمشهر، شهرک نیاوران پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط