دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۲
تجلیل از 50 فعال حوزه کتابخوانی در مشهد

بیستمین جشنواره کتاب مشهد عصر امروز (دوشنبه 22 آبان) با حضور مقامات استانی برگزار می‌شود. قرار است در این مراسم 50 نفر از برترین افراد حوزه کتابخوانی شهرستان مشهد تجلیل شوند._

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مشهد با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: تجلیل از کتابداران، اعضای برتر کتابخانه‌ها در سنین کودک، نوجوان و بزرگسال، همچنین شهرداران نمونه در این برنامه گنجانده شده است.

زهرا باقرزاده افزود: همچنین در این مراسم کتابدار ایثارگر نمونه،خانواده نمونه،پیشکسوت بازنشسته، قاری قرآن و برندگان مسابقات کتابخوانی نیز معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه‌ روزهای آتی هفته کتاب در شهرستان مشهد گفت: فردا صبح کتابخانه «شهید باهنر» مشهد که با اعتباری افزون بر 120 میلیون تومان بازسازی شده، فعالیت خود را برای بار دیگر آغاز می‌کند.

باقرزاده اظهار کرد: همچنین فضای 100 متری جدید کتابخانه «فرزانه جامع» در شهرک طرق نیز که به سالن مطالعه و مخزن کتابخانه افزوده شده نیز فردا به طور رسمی افتتاح می‌شود.

وی از برگزاری جشنواره کتاب ویژه کودکان و نوجوان به عنوان برنامه پنجشنبه 25 آبان نام برد و گفت: این مراسم با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کتابخانه‌های عمومی مشهد از ساعت 9 تا 11 در سالن کوثر برپا خواهد شد.

به گفته باقرزاده، اجرای برنامه‌های قصه‌خوانی و قصه‌گویی، دعوت از یکی از نویسندگان کودک و نوجوان و تجلیل از فعالان حوزه کتاب در این مراسم گنجانده شده است. 

وی اظهار کرد: شنبه 27 آبان نیز جلسه هم‌اندیشی با حضور کتابداران کتابخانه‌های عمومی و کتابداران دانشگاه‌های فردوسی، امام رضا (ع) و پیام نور در دانشکده علوم تربیتی دانشگاه فردوسی برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط