دوشنبه ۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۹
«عین» وارد بازار كتاب شد

کتاب برگزیده‌ پوسترهای عاشورایی هشتمین جشنواره «بسم‌ا...» با نام «عین» منتشر شد.محمدرضا کمره‌ای آثار این کتاب را انتخاب و گردآوری کرده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «عین» شامل آثار برگزیده هشتمین جشنواره بین‌المللی «بسم‌ا...» با موضوع عاشورایی، به گردآوری محمدرضا کمره‌ای منتشر شد.

این کتاب که ویژه پوستر عاشورایی است، در سه فصل «پوستر عاشورا: بخش مسابقه»، «بخش خارج از مسابقه» و «آثار برتر» تنظیم شده. پوسترهای گردآمده در کتاب کیفیت‌های متفاوتی دارند، اما بیشتر آن‌ها مشابه کلیشه‌های بسیار تکرارشده طی این سالیان هستند و کمتر آثار نو و خلاقانه در میان‌شان به چشم می‌خورد.

محمدرضا کمره‌ای رییس هشتمین جشنواره «بسم‌ا...» و گردآورنده این کتاب،‌ دارای نشان درجه دو هنری در رشته عکاسی است و جز این جشنواره، مدیریت جشنواره دوسالانه کودک جهان اسلام و جشنواره عکس ادیان توحیدی را نیز برعهده داشته است.

کتاب با دو متن احساسی از ناشر و  کمره‌ای آغاز می‌شود که ظاهرا با هدف شاعرانه بودن نوشته‌ شده‌اند و در آن‌ها هیچ سخنی از ابعاد هنری آثار منتشرشده در کتاب نرفته است.

کتاب «عین» در قطع رحلی، با کاغذ گلاسه و تمام رنگی به چاپ رسیده است. این کتاب را نشر «مکعب هنر» با همکاری نشر «مشق هنر»‌ با شمارگان هزار نسخه و به بهای ۲۰هزار تومان منتشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها