شنبه ۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۳
نشست «بررسی سبک عراقی» در فرهنگسراي شفق

نشست هفتگی کانون شعر فرهنگسرای شفق پیرامون موضوع «بررسی سبک عراقی» و همراه با مثنوی‌خوانی، عصر امروز (شنبه، پنج آذر) در سرای کتاب این فرهنگسرا برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرهنگسرای شفق، بررسی سبک عراقی، مختصات شعر در سبک عراقی، معرفی شاعران برجسته این سبک و مقایسه سبک عراقی با دیگر سبک‌های ادبی، موضوعاتی هستند که در این نشست مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند.

کانون شعر فرهنگسرای شفق، فعالیت خود را از مهر سال 1390 با هدف ایجاد بستر مناسب براي فعالیت‌های شاعران کشور به‌ویژه شاعران جوان در این فرهنگسرا آغاز کرده است. جلسات هفتگی این کانون شنبه‌ها ساعت 16 در سرای کتاب این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

این کانون در جلسات هفتگی خود ضمن مثنوی‌خوانی به بررسی سبک‌های ادبی ایران نیز می‌پردازد. برگزاری جلسات شب شعر، جلسات شعرخوانی و نقد و بررسی اشعار اعضای کانون، دعوت از فعالان حوزه ادبیات به ویژه شعر و برگزاری جلسات تخصصی شعر از جمله برنامه‌های این کانون است.

نشست «بررسی سبک عراقی» همراه با مثنوی‌خوانی، عصر امروز (شنبه، پنج آذر) از ساعت 16 در فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین‌ اسدآبادی، خیابان 21، بوستان شفق برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها