چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به کار خود پایان داد

خراسان‌رضوی- بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با تقدیر از نفرات برتر در شانزده رشته همزمان با ولادت حضرت ثامن الحجج(ع) در مشهد به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در مشهد، بیستمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) شامگاه چهارشنبه با حضور محمدمهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر؛ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، مدیران و معاونین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، علما و روحانیون اهل تسنن، برگزیدگان جشنواره های رضوی، خادمان فرهنگ رضوی در مجتمع شهدای سلامت مشهد به کار خود پایان داد.

مرتضی سعیدی زاده مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در این مراسم گفت: جشنواره امام رضا (ع) کمک‌کننده در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و جهان اسلام است.

وی افزود: باید از گنجینه عظیم این انسان کامل در تشکیل جامعه اسلامی بهره وافر ببریم و جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به عنوان عمومی ترین و بزرگترین رویدادهای فرهنگی  و هنری جمهوری اسلامی ایران است و نمونه بارز فعالیت هنری، فرهنگی و رسانه ای است که از ساختار های دقیق برخوردار است.

سعیدی زاده عنوان کرد: بنیان گذاران جشنواره برای به ثمر رسیدن این جشنواره تلاش زیادی داشتند و با مدیریت دقیق آن توانسته اند تا به امروز موفق عمل کرده و علت آن عشق و ارادت بی حد و حصر به امام مهربانی ها بوده است.

وی گفت: توجه دولت، مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی کمک بزرگی به استمرار جشنواره در عرصه ملی و بین المللی می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها