پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
آشنایی با دنیای حیوانات در «فرهنگ تصویری حیوانات»

کتاب «فرهنگ تصویری حیوانات» به قلم کاترین.دک.هیوز و به ترجمه مجید عمیق، کتابی است که به تازگی از سوی انتشارات مدرسه منتشر و در نمایشگاه عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، جانوران از سال‌ها قبل از ما روی کره زمین می‌زیسته‌اند. برخی از آن‌ها برای ما خیلی آشنا و برخی دیگر هم برایمان ناآشنا هستند.

آن‌ها در گونه‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند، ماهی‌ها، پرندگان، خزندگان و پستانداران از مهم‌ترین گروه‌های جانوران هستند. در این کتاب با گونه‌های مختلف حیوانات آشنا می‌شویم. غذاخوردن، محل زندگی و ویژگی‌های اختصاصی هر یک از حیوانات را می‌خوانیم و به دنیای جالب آن‌ها نزدیک‌تر می‌شویم.  

در «فرهنگ تصویری حیوانات»، معنی لغاتی مانند علفزار، اقیانوس، بیابان، جنگل و قطب تفسیر شده است؛ با توجه به این کلمات، حیوانات ساکن در هر یک از محیط‌ها معرفی شده‌اند.

در قسمتی از کتاب می‌خوانیم:
«قطب: ناحیه‌ی قطب شمال، شمالی‌ترین و ناحیه‌ی قطب جنوب، جنوبی‌ترین نقطه‌ی کره زمین هستند. قطب‌های شمال و جنوب سردترین مناطق کره زمین می‌باشند.»

 کتاب «فرهنگ تصویری حیوانات»  در 125 صفحه مصور، شمارگان 1000 نسخه و با قیمت 178000 هزار تومان راهی کتاب‌فروشی‌ها و نمایشگاه کتاب شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها