چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
راز یک‌جفت پای جادویی

اِی.پی.وینتر در رمان «پسری که جادویی شد» داستانی تخیلی همراه با جادوگری‌های قدیمی و اختراعات جدید برای نوجوانان بیان می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «بِرت تا دو روز بعد از دیدن واس همچنان کابوس می‌دید. در آخرین کابوس سایه‌ای حضور داشت، مردم در خیابان جیغ و فریاد می‌کردند و آتش‌سوزی شده بود. خواب می‌دید که دوباره در آینه نگاه می‌کند، اما این بار قیافه عجیبی هم به او زل زده بود. قیافه ناگهان برت را به نامش صدا کرد. بلند شد. در تختخوابش نشست و نفس عمیقی کشید. دوباره به زیر باندپیچی کف دستش نگاهی انداخت. جای سوختگی بهتر نشده بود. درواقع به‌نظر می‌رسید دارد بدتر هم می‌شود. در ضمن خودش هم دچار احساس عجیبی شده بود. گاهی اوقات به نظرش می‌آمد انگار یک چیزهایی گوشه چشمش می‌جنبند...»
 
مطلبی که خواندید بخشی از رمان «پسری که جادویی شد» نوشته اِی. پی. وینتر بود که با ترجمه بهرنگ موجانی از سوی بخش کودک و نوجوان انتشارات فاطمی (طوطی) منتشر و راهی بازار نشر شده است.
 
نسخه اصلی این‌کتاب سال ۲۰۱۷ منتشر شده و ترجمه‌اش با خرید حق کپی‌رایت در ایران منتشر شده است. این ‌کتاب با یک ‌پیش‌گفتار 11 صفحه‌ای درباره مردی شنل‌پوش آغاز می‌شود و سپس داستان در نوزده فصل به‌هم‌پیوسته و یک‌ پرده ‌آخر روایت می‌شود.
 
اِی.پی.وینتر در رمان «پسری که جادویی شد»، داستانی تخیلی همراه با جادوگری‌های قدیمی، رازی درباره یک‌جفت پای جادویی و اختراعات جدید برای نوجوانان بیان می‌کند.
 
«پسری که جادویی شد» داستان پسر نوجوانی به‌نام بِرت است که اتفاق‌های خیالی ناگوار زیادی بر زندگی خسته‌کننده‌اش سایه انداخته‌اند؛ اما دختری شجاع و ماجراجو به‌نام فینچ با پاهای آهنی خود برت را نجات می‌دهد. آن‌ها با کشتی هوایی دزدان دریایی، در میان ابرها به سمت سرزمین فراموش‌شده فِرِنور پرواز می‌کنند و برت متوجه می‌شود که جادو، سرنوشت او و فینچ است.
 
‌ بخش کودک و نوجوان انتشارات فاطمی (طوطی) کتاب «پسری که جادویی شد» را در ۳۵۶ صفحه با شمارگان دو هزار نسخه و قیمت ۶۸ هزار تومان منتشر کرده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها