شنبه ۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۵
«جهانی‌ترین تیتر دنیا» بررسی می‌شود

مجموعه شعر «جهانی‌ترین تیتر دنیا» سروده سینا علی‌محمدی با حضور شاعران و منتقدانی چون پرویز بیگی‌حبیب‌آبادی، یوسفعلی میرشکاک، عبدالجبار کاکایی، بهروز یاسمی، محمود اکرامی‌فر و حمیدرضا شکارسری در فرهنگسرای رازی نقد و بررسی می‌شود._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، سی‌وسومین جلسه نقد و بررسی کانون ادبی فرهنگسرای رازی به نقد و بررسی مجموعه شعر «جهانی‌ترین تیتر دنیا» اختصاص دارد. این نشست شنبه (25 دی) در فرهنگسرای رازی برگزار می‌شود.

مجموعه شعر «جهان‌ترین تیتر دنیا» دربرگیرنده 45 قطعه شعر از علی‌محمدی در سه بخش با عنوان‌های «مهویزان»، «تخیل» و «تیتر جهانی» است که توسط انتشارات «فصل پنجم» منتشر و راهی بازار کتاب شده.

سینا علی‌محمدی، شاعر و روزنامه‌نگار پیش‌تر در سال 1385 مجموعه شعر «پاره خط» را منتشر کرده بود که جایزه «گام اول» را برای او به ارمغان آورد.

وی همچنین در سال 1388 به عنوان برگزیده نخست جشنواره شعر فجر انتخاب شد. نیز سال گذشته توانست به «جایزه ادبی طهران» و «جایزه بزرگ مقاومت اسلامی» دست بیابد.

نشست نقد و بررسی مجموعه شعر «جهانی‌ترین تیتر دنیا» شنبه(25 دی) از ساعت 17 در فرهنگسرای رازی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به سالن اجتماعات فرهنگسرای رازی واقع در تهران، خیابان کارگر جنوبی، میدان قزوین، ابتدای خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط