سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۲
دشمنان توحّش خود را اثبات مى‏كنند

دفتر آيت‌اللَّه العظمى مكارم شيرازى بيانيه ايشان را در واكنش به اهانت به قرآن مجيد در آمريكا منتشر كرد. در بخشي از اين بيانه آمده است: دشمنان قرآن بدانند كه با اين اعمال زشت خود چيزى از عظمت قرآن مجيد نمى‏‌كاهند، بلكه توحّش خود را با اين عمل اثبات مى‏كنند.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، بيانيه آيت‌اللَّه ‌العظمى مكارم شيرازى كه از سوی دفتر ايشان منتشر شده، به اين شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحيم

گرچه تصميم بر آتش زدن قرآن مجيد را همه ارباب كليسا و همه عقلاى دنيا محكوم كردند و سبب شد آن كشيش ديوانه از كار خود منصرف شود، ولى جمعى از اوباش كه احتمالاً از منابع صهيونيستى فرمان مى‏‌گرفتند، اين كار بسيار زشت را در بعضى از خيابان‏هاى آمريكا انجام دادند.

ما اين اهانت وحشتناك نسبت به قرآن مجيد را قوياً محكوم مى‏كنيم و تعجب است در عصرى كه نام تمدن بر خود مى‏ گذارند اينگونه اعمال وحشيانه انجام شود كه به مقدس‏ترين مقدسات يك جمعيت عظيم يك ميليارد و نيمى اينگونه اهانت گردد و اگر اهانت‏هاى مربوط به پيغمبر اكرم (صلی الله علیه و آله) از اروپا شروع نشده بود در آمريكا چنين اعمالى رخ نمى‏ داد. نهادهاى جهانى بايد تدبيرى براى جلوگيرى از اينگونه وحشى‏گرى‏ها كه تخم عداوت را در سراسر جهان مى‏پاشد، بينديشند و اجازه ندهند به اين سادگى امنيت جهان دستخوش اختلال و بازيچه گروهى نادان و جنايتكار قرار گيرد.

دشمنان قرآن بدانند كه با اين اعمال زشت خود چيزى از عظمت قرآن مجيد نمى‏ كاهند بلكه توحّش خود را با اين عمل اثبات مى‏ كنند.

(وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط