سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۲
دنيا بايد عکس‌العمل مناسب آمريکا و پاپ را ببيند

آيت‌الله العظمي لطف‌الله صافي با صدور پيامي در واکنش به هتك حرمت ساحت مقدس قرآن کريم در آمريكا، اظهار داشتند: دنيا بايد عکس العمل مناسب آمريکا و پاپ را در برابر اين اقدام جنون‌آميز ببيند.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، پيام آيت‌الله العظمي صافي به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
 
مردم آزاده جهان!

حرکت جنون‌آميزي که از آمريکا شروع شده و شعائر انسانيت و مقدسات اسلامي را هدف قرار داده، جهان را در لب پرتگاهي سراسر فتنه و آشوب و جنگ و کينه و دشمني و قتل و سلب امنيت قرار مي‌دهد.

اگر براي ديوانگي‌اي که آمريکا به آن گرفتار شد مصلحان ملت‌ها چاره‌اي نينديشند، غرب و شرق به هم ريخته و بذر دشمني و نفاقي کاشته مي‌شود که قرن‌ها آثار آن گريبان‌گير نسل‌هاي آينده خواهد شد و احتمال اينکه افرادي ديوانه و بي‌منطق مانند همين شخص اهانت‌کننده به قرآن کريم روزي بر آمريکا و سلاح‌هاي هسته‌اي جهان برانداز آن کشور مسلط شوند و حتي به کاخ سفيد هم راه پيدا کنند، منتفي نمي‌باشد. همه دول و ملل جهان بايد بسيج شوند و امريکا را از اين ديوانگي و غرور استکباري نجات دهند و مسيحيت را از اين امواج سهمگين وحشيگري و ارتجاع مهيب خلاص کنند.

سکوت پاپ و خودداري سران دولت امريکا در عکس‌العمل مناسب و کنترل اين فتنه که خطر جهان‌سوزي دارد، اين افراد گرگ‌منش و مهاجم به انسانيت و آزادي اديان را جسورتر و بي‌باک‌تر مي‌سازد.

به يقين آمريکايي‌هاي متمدن و متعهد از اين اهانت به ساحت کتاب مقدس آسماني شرمسار و سربه‌زير مي‌باشند.

مسلمانان جهان هرگز با محکوم کردن ظاهري اين اهانت راضي نمي‌شوند بلکه بايد دنيا عکس‌العمل مناسب و بازدارنده سران امريکا را مشاهده کنند. مسلمانان دنيا و ايرانيان غيور و فدايي قرآن به عنوان اعتراض با تظاهرات گسترده خشم و انزجار خود را ابراز نموده و مهاجمان به حريم قرآن کريم را براي هميشه پشيمان نمايند.

لازم به ذکر است اينجانب از همه مسلمانان و هواداران قرآن مجيد مي‌خواهم که هرگز مقابله به مثل ننمايند.

ما به دنيا اعلام مي‌کنيم که تمام کتاب‌هاي آسماني براي ما مقدس و محترم مي‌باشد و کساني که به قرآن کريم جسارت نمودند کتاب‌هاي ديگر آسماني را هم قبول ندارند و ما مسلمانان حاضر هستيم با دليل و برهان و منطق با همة کساني که ادعاي پيروي از اديان الهي دارد مباحثه و مناظره نماييم و به همه اعلام مي‌کنيم:

«ان الدين عندالله الاسلام» و
«الاسلام يعلو و لا يعلي عليه»

4 شوال 1431
22/6/1389

لطف‌اللّه صافي

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط