سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
آغاز دوره بهار حافظ پژوهی در شیراز

فارس- مدیر مرکز حافظ شناسی از آغاز دوره بهار کلاس‌های حافظ پژوهی این مرکز خبر داد.

سعید حسام پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز، گفت: دوره‌های آموزشی مرکز حافظ شناسی از ۱۸ فروردین آغاز شده است و استادانی که در این دوره، با مرکز حافظ‌شناسی همکاری دارند به ارایه مباحث تخصصی می پردازند.

وی در ادامه به تشریح این دوره‌ها پرداخت و افزود: شنبه‌ها ساناز مجرد به ارایه آموزش پیرامون منطق‌الطیر عطار و حافظ می پردازد و یکشنبه‌ها مسعود حسین‌چاری و محمد خُدامی کلاس دارند.

حسام پور با بیان اینکه دوشنبه‌ها در مرکز حافظ شناسی امیر مهرابی و فرزانه معینی به علاقه مندان حافظ آموزش می دهند، گفت: جواد دهقانیان سه شنبه ها و منصور پایمرد و مجید اسکندری چهارشنبه ها به ارایه درس می پردازند.

به گفته مدیر مرکز حافظ شناسی، پنجشنبه‌ها در این مرکز مجید اسکندری، فرزانه معینی، ماندانا فیروزآبادی (گروه کودک و نوجوان) کلاس دارند.

وی یادآور شد: اغلب کلاس‌های این دوره حضوری برگزار می‌شود، اما تعداد محدودی از کلاس‌ها به‌صورت مجازی (از طریق برنامه‌ی ادوبی‌کانکت)، با همکاری مدیریت فرهنگی دانشگاه شیراز تشکیل می‌شود.

به گزارش ایبنا؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، با واحد آموزش مرکز حافظ‌شناسی به شماره ۰۹۱۷۸۱۱۲۱۶۸ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها