یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
۱۶۰ عنوان کتاب در لرستان منتشر شد

لرستان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از انتشار ۱۶۰ عنوان کتاب در ۷ ماه ۱۴۰۲ از سوی ناشران لرستانی خبر داد.

اعظم روانشاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم آباد، با اشاره به اینکه در ۷ ماه ۱۴۰۲، ۱۶۰ عنوان کتاب از سوی ناشران لرستانی منتشر شده، افزود: از این تعداد ۱۴۲ عنوان تالیفی و ۱۸ عنوان کتاب به صورت ترجمه به بازار نشر عرضه شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه کتاب‌های حوزه ادبیات با ۴۱ عنوان بیشترین آثار منتشر شده را به خود اختصاص داده‌اند، بیان کرد: حوزه تاریخ و جغرافیا و علوم اجتماعی به ترتیب با ۲۱ و ۲۰ بیشترین آثار منتشر شده در استان هستند.

روانشاد با اشاره به اینکه شمارگان این ۱۶۰ عنوان کتاب ۱۱۴ هزار و ۵۰ جلد بوده است افزود: از این تعداد ۱۵ عنوان تجدید چاپ شده‌اند.

کارت هنر ویژه کتاب‌فروشان صادر می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از صدور هنرکارت ویژه کتاب‌فروشان استان نیز خبر داد و افزود: همزمان با سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران خدمت جدیدی از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد برای کتاب‌فروشان تعریف و به تصویب صندوق اعتباری هنر رسید.

وی افزود: براساس این خدمت، کتابفروشان می‌توانند در صندوق اعتباری هنر عضو و از خدمات این صندوق بهره‌مند شوند که جزئیات ثبت‌نام در این طرح به‌زودی اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها