چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
شهرداری زنجان از چاپ ۶ جلد کتاب زندگی‌نامه شهدا حمایت کرد

زنجان- شهردار زنجان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شهرداری زنجان از چاپ ۶ جلد کتاب زندگی‌نامه شهدا حمایت کرد.

علیرفضا فیروزفر در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: مدیریت شهری خود را ملزم به حمایت از نهادهای فرهنگی می‌داند و در این راستا همکاری‌های مشترک متعددی صورت گرفته است.

شهردار زنجان با اشاره به برگزاری برنامه‎های مشترک فرهنگی در موضوعات مختلف افزود: به ویژه در حوزه ایثار و شهادت نیز با همکاری سپاه و بنیاد حفظ آثار اقدامات تاثیرگذاری صورت گرفته است که از جمله آن همکاری همه جانبه شهرداری در کنگره بزرگ شهداست.

فیروزفر با اشاره به فرهنگ‌سازی در حوزه ایثار و شهادت در سطح شهر بیان کرد: معتقدیم برنامه‌ها در این حوزه تمام شدنی نیست چراکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به زمان و مکان خاصی محدود نمی‌شود.

شهردار زنجان بیان کرد: شهرداری نیز در حد توان و براساس قوانین خود را مکلف به هزینه‌کرد در این بخش می‌داند و در این زمینه اعلام آمادگی کرده است.

فیروزفر تصریح کرد: در راستای وظایف خود در این حوزه شهرداری زنجان به چاپ ۶ جلد کتاب از زندگینامه ۶ شهید زنجانی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون کرده است و این روند ادامه‌دار خواهد بود.

وی همچنین با تأکید بر حمایت شهرداری از اقدامات زیربنایی در حوزه فرهنگ شهروندی گفت: برای ارتقای فرهنگ شهروندی در زنجان لازم است تا برنامه‌ها و اقدامات مشترک مستمری با سایر دستگاه‌ها و نهادهای متولی در امور فرهنگی در دستور کار طراحی و اجرا قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط