دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
برگزاری دوره سه روزه روایت‌گری در زنجان

زنجان- رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: با مشارکت دبیرخانه کنگره ملی شهدای زنجان دوره سه روزه روایت‌گری دفاع مقدس در زنجان برگزار می‌شود.

امیر نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین استفاده از ظرفیت نویسندگان مطرح کشوری؛ دوره‌های آموزشی به صورت مستمر در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جدیدترین دوره این بخش نیز از هفتم تا نهم آبان ماه برگزار خواهد شد، افزود: این دوره با مشارکت دبیرخانه کنگره ملی شهدای زنجان و حوزه هنری برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با اشاره به اینکه این دوره با تدریس «زینب علی اشرفی» برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این دوره موضوعاتی از قبیل تکنیک‌های روایت‌نویسی، عناصر داستانی و قالب‌های تدوین تاریخ شفاهی ارائه خواهد شد.

نعمتی گفت: این دوره در محل حوزه هنری استان زنجان جنب دبیرستان ولیعصر (عج) برگزار می‌شود و آخرین مهلت ثبت‌نام در آن هم پنجم آبان ماه است.

رئیس حوزه هنری استان زنجان در ادامه به سایر اقدامات حوزه هنری در حمایت از نویسندگان و کتاب‌های موضوعی دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: شناسایی، ساماندهی و استعدادیابی، منتوریگ راهبردی، دوره‌های آموزش داستان نویسی در حال انجام است.

وی افزود: نباید حوزه فرهنگ را اقتصادی ببینیم و باید نویسندگان و ناشران را که سرمایه‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه هستند مورد حمایت قرار دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط