چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۴
شعر سپید بررسی می‌شود

چهارمین نشست از سلسله نشست‌های ماهیانه «شاعران زن تهران» فردا در موسسه هنر و رسانه اردیبهشت برگزار و به بررسی «شعر سپید» می‌پردازد._

معصومه باغیان مسوول برگزاری جلسات ماهیانه شعر موسسه هنر و رسانه اردیبهشت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با بیان این مطلب افزود: تصمیم برای برگزاری این سلسله نشست‌ها پس از برگزاری دومین کنگره شعر زنان در اسفند سال گذشته  اتخاذ شده است. این کنگره توسط موسسه هنر و رسانه اردیبهشت و با همکاری امور بانوان شهرداری تهران برگزار شد.

وی با اشاره به این امر که تاکنون سه جلسه از این نشست‌ها برگزار شده ادامه داد: این جلسات پنج‌شنبه آخر هر ماه در محل موسسه با حضور شاعران پیشکسوت و جوان و علاقه‌مندان به شعر برگزار می‌شود.

باغیان اظهار داشت: در این جلسات علاوه بر شعرخوانی، نقد و بررسی اشعار و اظهارنظر درباره انتخاب موضوع جلسات آینده صورت می‌گیرد و با توجه به بیشترین پیشنهادات موضوع ماه آینده تعیین می‌شود.

وی با تاکید بر حضور سودابه امینی دبیر دومین کنگره شعر زنان در این جلسات یادآور شد: به نوعی برگزاری این جلسات آگاهی یافتن شاعران برای برگزاری سومین کنگره شعر زنان است که امیدواریم این دوره بدون وقفه طولانی از دومین کنگره برگزار شود.

مسوول برگزاری جلسات ماهیانه شعر تصریح کرد: در نشست این هفته ناهید یوسفی، غزل تاجبخش، زهرا عبدی، ژیلا‌ ده‌بزرگی و هوروش نوابی حضور دارند و رایزنی‌هایی با 30 نفر برگزیده بخش شعر سپید دومین کنگره شعر زنان برای حضور در جلسه فردا صورت گرفته است.

وی در پایان افزود: موضوع جلسه ماه آینده این نشست‌ها «شعر ترجمه» است.

نشست ماهیانه «شاعران زن تهران» عصر فردا پنج‌شنبه (25 تیر) از ساعت 16:30 تا 18:30 در موسسه هنر و رسانه اردیبهشت واقع در خیابان سبلان شمالی، خیابان دیلمی، کوچه ترابی، شماره 39 برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط