چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
معرفی کتاب‌های انتشارات «مکتب حاج قاسم» در مسیر راهپیمایی اربعین

مجموعه آثار انتشارات «مکتب حاج قاسم» در کتابخانه موکب حاج‌قاسم در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا، پیش روی زائران و علاقه‌مندان کتاب قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، بیش از ده‌ها عنوان آثار انتشارات «مکتب حاج قاسم» در قالب کتابخانه سیار به زائران مسیر راهپیمایی اربعین حسینی عرضه شده است.

این کتابخانه بخشی از موکب مکتب حاج قاسم است که از روز گذشته ششم شهریورماه فعالیت خود را با عرضه و معرفی مجموعه کتب منتشر شده توسط انتشارات آغاز کرده است.

در محوطه داخلی کتابخانه فضای مناسبی جهت مطالعه کتاب تعبیه شده و علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از این فضا ضمن استراحت و تجدید قوا، به مطالعه کتاب بپردازند و از تازه‌های نشر مکتب مطلع شوند.

عرضه محصولات فرهنگی، از جمله سربند و پیکسل منقش به تصاویر و جملات معروف از شهید سلیمانی، هدیه وصیت‌نامه دو زبانه شهید، عکس و پوستر و... از دیگر خدماتی است که در این کتابخانه به زائران صورت گرفته است.
این غرفه از ساعات ابتدایی فعالیت با استقبال قابل توجه راهپیمایان مسیر اربعین حسینی از کشور میزبان و دیگر کشورها قرار گرفته است.

کتابخانه مکتب حاج قاسم در عمود ۵۳۳ تا پایان مراسم راهپیمایی اربعین حسینی میزبان عموم زائران و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها