شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
اضافه شدن 2 بخش جدید به جشنواره داستان‌نویسی قلم جوان

دبیر جشنواره قلم جوان زنجان با بیان اینکه به دلیل استقبال جشنواره داستان نویسی 2 بخش دیگر نیز به آن افزوده شده است، گفت: در همین راستا دانش‌‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی دیگر استان‌ها و داوطلبان دانشگاهی و حوزوی، معلمان، مربیان پرورشی، اساتید، طلاب و فعالین فرهنگی و علمی نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

حجت‌الاسلام میثم صحبتلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در زنجان گفت: دومین جشنواره قلم جوان به همت مجموعه‌های تربیتی و مسجدی سطح شهر برای دانش‌آموزان نوجوان زنجانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استعدادیابی و جذب دانش‌آموزان مستد داستان‌نویسی از اهداف برگزاری این جشنواره است، افزود: طبق هماهنگی این جشنواره با موضوعات نماز، شهدای مدافع امنیت، دفاع مقدس، شکوه حجاب، برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره قلم جوان زنجان با بیان اینکه به دلیل استقبال از این جشنواره دو بخش دیگر نیز به آن افزوده شده است، اضافه کرد: در همین راستا دانش‌‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی دیگر استان‌ها و داوطلبان دانشگاهی و حوزوی: معلمان، مربیان پرورشی، اساتید، طلاب و فعالین فرهنگی و علمی نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

صحبتلو با اشاره به شرایط دو بخش اضافه شده به جشنواره گفت: ارسال بیش از یک اثر مجاز است و محدودیتی در تعداد داستان وجود ندارد.

دبیر جشنواره قلم جوان زنجان تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال آثار تا پنج‌شنبه 18 خردادماه بوده و پس از آن فرآیند داوری آثار آغاز خواهد شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها