چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
وقتی صاحب این کتابفروشی به مشتری‌های خود افتخار می‌کند

«نانسی باس» هفته گذشته با انتشار مطلبی در صفحه توئیتر شخصی خود خطر تعطیلی این کتابفروشی و ورشکستگی آن را در آینده‌ای نزدیک خبر داده بود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از گاردین، بعد از درخواست مالکان کتاب‌فروشی مشهور استرند شهر نیویورک از مردم برای کمک به این کتابفروشی در آخر هفته جاری نزدیک به 25هزار سفارش خرید کتاب جدید به این مکان آمده است. «نانسی باس» هفته گذشته با انتشار مطلبی در صفحه توئیتر شخصی خود خطر تعطیلی این کتابفروشی و ورشکستگی آن را در آینده‌ای نزدیک خبر داده بود.
 
بعد از پست مدیر کتاب‌فروشی مشهور نیویورک در طول یک هفته مجموع فروش این کتابفروشی به صورت آنلاین و فیزیکی به 200هزار دلار رسید. باس بعد از فروش هفته گذشته به روزنامه واشنگتن پست گفت که نمی‌تواند به شغلش و مشتری‌هایش افتخار نکند. وی نوشت: تنها می‌توانم بگویم تشکر مردم نیویورک.
 
کتابفروشی استرند یکی از کتابفروشی‌های مستقل شهر نیوویورک در محله منهتن این شهر واقع شده است و یکی از محل‌های شلوغ اهالی فرهنگ و علاقمندان به کتاب است. روزنامه‌ی نیویورک تایمز در مورد این کتابفروشی می‌نویسد: این کتابفروشی پادشاه بلامنازع کتابفروشی‌های مستقل نیویورک است.
 
شما می‌توانید ساعت‌ها در این کتاب‌فروشی بمانید و در راهروهای بزرگ، انواع کتاب‌های جدید، دست دوم و کتاب‌های نایاب پیدا کنید. شعار این کتابفروشی «۱۸ مایل کتاب» برای علاقه‌مندان به کتاب است. نمی‌شود که شما اهل کتاب باشید، اما در سفر به نیویورک به این کتابخانه سر نزنید.
 
پیش از این مسئولان کتابفروشی در دوران قرنطینه و شیوع ویروس کرونا از روش‌های متعددی برای جبران کاهش فروش خود اقدام کرده بودند که از جمله آنها می‌توان به ایده بسته‌های کتاب این کتابفروشی اشاره کرد. در این بسته‌ها مشتری‌ها با خرید یک بسته از کتاب‌های از پیش آماده شده چند کتاب به صورت رایگان دریافت می‌کردند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها