پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۷
تاکید وزیر ارشاد بر معرفی معارف و آموزه‌های رضوی به جهانیان

سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معارف و آموزه‌های رضوی را گنجینه‌ای پایان‌ناپذیر توصیف کرد و خواستار معرفی آن به مردم جهان شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمد حسینی عصر چهارشنبه (2 تیر) در نشستی با ناظران جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) در وزارت ارشاد، با تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) ابزار امیدواری کرد همگان بتوانند اخلاق نیکو و پسندیده آن حضرت را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

وی زندگی ائمه را سراسر درس و عبرت دانست و گفت: هر مقدار در باره تاریخ اسلام و زندگی ائمه سخن گفته شود، باز جای کار وجود دارد.

حسینی به برگزاری جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: این‌که جلسات و برنامه‌های مختلف برای این جشنواره برگزار می‌شود، به این علت است که معارف و آموزه‌های رضوی گنجینه‌ای پایان ناپذیر است و باید به دنیا معرفی و تبیین شود.

به گفته وزیر ارشاد، اگر می‌خواهیم این جشنواره از غنای خوبی برخوردار باشد نیاز است برنامه‌ها و فعالیت‌های ایجابی آن از پشتیبانی محکمی برخوردار باشند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به بخش عترت این رویداد اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در این حوزه اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته است.

حسینی با بیان این‌که طی چهار سال گذشته محتوا و مضمون پیام آثار تولیدی در کشور بر اساس اعتقادات، معارف و آموزه‌های اسلامی بوده است، ابزار امیدواری کرد سال به سال و با تلاش مضاعف، خلاقیت و نوآوری شاهد رشد و شکوفایی در برگزاری هر چه بهتر جشنواره فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) باشیم.

درادامه این نشست شماری از ناظران جشنواره فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط