سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰
ذکایی با 3 کتاب ورزشی از راه می‌رسد

سه کتاب جدید از دکتر حسین ذکایی، مترجم حوزه تربیت‌بدنی و ورزش، در دست انتشار است و به زودی از سوی نشر علم و حرکت منتشر خواهند شد._

ذکایی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،‌ در این باره بیان کرد: کتاب «راهنمای آمادگی جسمانی در دوران بارداری و پس از آن» را «جرویس» به رشته تحریر درآورده و ذکایی آن را به فارسی برگردانده است. این اثر ورزش‌هایی متناسب با شرایط این دوران را به خانم‌های باردار توصیه‌ می‌کند.

وی ادامه داد: نحوه صحیح تمرینات کتاب «راهنمای آمادگی جسمانی در دوران بارداری و پس از آن» با استفاده از تصاویر آموزش داده شده است. همچنین بخشی از این کتاب به تمرینات ورزشی ویژه دوران پس از زایمان اختصاص دارد.

این مترجم کتاب‌های ورزشی درباره دیگر اثر جدیدش با عنوان «تمرینات کاربردی فوتبال» گفت: این نوشتار را گرهارد فرانک نوشته است و در آن جدیدترین شیوه‌های تمرین در فوتبال جهان را آموزش می‌دهد.

وی افزود: اثر ترجمه شده دیگر من با عنوان «پیشگیری و درمان کف پای صاف و ناهنجاری آن با تاکید بر حرکات ورزشی» به تشریح حرکات اصلاحی برای کف پای صاف می‌پردازد. کسانی که به عارضه کف پای صاف دچارند، از مشکلات گوناگون اسکلتی رنج می‌برند و این عارضه فشار زیادی به ناحیه کمر می‌آورد.

ذکایی عنوان کرد: در این اثر با استفاده از حرکات ورزشی توضیحاتی داده شده است تا این فراد چگونه بدنی سالم و ورزیده داشته باشند. پس از واکاوی عارضه‌های ناشی از کف پای صاف، در این کتاب راه حل‌ها و درمان‌هایی در قالب حرکات ورزشی برای درمان کف پای صاف بیان می‌شود.

این سه اثر در آینده‌ای نزدیک از سوی نشر علم و حرکت منتشر خواهد شد.

پیش از این، کتاب آموزش شنا و اصول ایمنی در آب با ترجمه حسین ذکایی سه بار روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط