سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۰
غرفه کوچک بود، همه آثار را نیاوردیم

مدیر نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های موسسه بوستان کتاب قم با اشاره به افتتاح سومین دوره نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه، گفت: مجریان در این نمایشگاه فضای محدودی را به غرفه بوستان کتاب اختصاص داده‌اند. بنابراین، تنها با بخشی از آثارمان به این نمایشگاه آمده‌ایم.-

حسن سادین در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: با توجه به مساحت غرفه این موسسه، 430 عنوان کتاب ویژه طلاب و حوزویان را عرضه کرده‌ایم. البته تعداد منابعی که بوستان کتاب برای حوزویان منتشر کرده، بیش از این آمار است.

وی در پاسخ به این سوال که «کدام آثار این موسسه در نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه با استقبال بیشتری روبه‌رو خواهند شد؟» بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود آثار تفسیری و دوره‌ای با استقبال حوزویان سراسر ایران روبه‌رو شوند.

مدیر نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های موسسه بوستان کتاب قم با اشاره به توزیع بن‌های خرید کتاب از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در نتیجه، افزایش قدرت خرید طلاب و حوزویان، ادامه داد: همچنین پیش‌بینی می‌شود مسوولان مدارس حوزه‌های علمیه سراسر ایران برای تکمیل و تجهیز کتابخانه‌های این مراکز علمی به خرید مجموعه آثار علامه طباطبایی، آیت‌الله حسن‌زاده آملی و آیت‌الله آشتیانی اقدام کنند.

وی گفت: امسال مسوولان در سطح شهر قم تبلیغات گسترده‌ای درباره این نمایشگاه انجام داده‌اند و همزمان با افتتاحیه، جمعیت زیادی برای بازدید از این نمایشگاه حضور پیدا کردند. بنابراین، پیش‌بینی می‌شود این نمایشگاه با استقبال مخاطبان مواجه شود.

سادین درباره حضور این موسسه انتشاراتی در نمایشگاه‌های استانی و بین‌المللی عنوان کرد: نمایشگاه استانی کتاب اصفهان تنها نمایشگاهی است که این موسسه با افزون بر یک هزار عنوان کتاب در آن حاضر می‌شود، زیرا مسوولان برپایی آن با موسسه بوستان کتاب همکاری خوبی دارد. این نمایشگاه از دهم اسفندماه آغاز خواهد شد. همچنین در نمایشگاه کتاب «یاد یار مهربان» در استان تهران 300 عنوان کتاب را ویژه دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و حوزویان عرضه می‌کنیم.

وی افزود: در نمایشگاه بین‌المللی بصره در کشور عراق نیز 120 عنوان کتاب را به زبان عربی به مخاطبان ارایه خواهیم کرد. زمان و مکان برپایی نمایشگاه بین‌المللی بصره متعاقبا اعلام خواهد شد.

سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه واقع در مجتمع امام خمینی(ره) شهر قم از امروز(هشتم اسفندماه) تا سه‌شنبه(15 اسفندماه) در نوبت صبح از ساعت 9 تا 12 و در نوبت بعد از ظهر از ساعت 15 تا 20 و 30 دقیقه میزبان علاقه‌مندان و حوزویان سراسر ایران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط