سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۹
افتتاح سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه قم

مدیر اجرایی سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه قم گفت: مراسم گشایش این نمایشگاه از ساعت 10 صبح امروز(سه‌شنبه) آغاز شده است. در این مراسم آیت‌الله احمد خاتمی،‌ علی‌اصغر پورمحمدی (قائم‌مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، استاندار و برخی مسوولان استانی سخنرانی می‌کنند.-

حمید خرمی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: 120 ناشر داخلی و 30 ناشر خارجی در این دوره از نمایشگاه کتاب حوزه، 50 هزار عنوان کتاب را عرضه می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین در سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه، پنج میلیارد ريال بن خرید کتاب ارایه می‌شود و آثار با تخفیف 40 درصد به فروش می‌رسند که 20 درصد تخفیف را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 20 دیگر را ناشران تقبل کرده‌اند.

مدیرعامل تعاونی کتابفروشان قم با بیان این‌که نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه برای تامین و تجهیز منابع کتابخانه‌های حوزه‌های علمیه سراسر ایران و مکتوبات مورد نیاز حوزویان و طلاب ایران در شهر قم برپا شده است، عنوان کرد: از دو نمایشگاه پیشین کتاب حوزه استقبال خوبی صورت گرفت و پیش‌بینی می‌شود این نمایشگاه از بازدیدکنندگان بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار شود.

وی درباره برنامه‌های جانبی این نمایشگاه عنوان کرد: در نظر داریم در هشت روز برپایی این نمایشگاه، چند نشست تخصصی کتاب‌های دینی و حوزوی را برگزار کنیم.

خرمی گفت: سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه واقع در مجتمع امام خمینی(ره) شهر قم از امروز(هشتم اسفندماه) تا سه‌شنبه(15 اسفندماه) در نوبت صبح از ساعت 9 تا 12 و در نوبت بعد از ظهر از ساعت 15 تا 20 و 30 دقیقه میزبان علاقه‌مندان و حوزویان سراسر ایران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط