یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۰
برنامه‌های فرهنگي استان البرز در هفته کتاب تشریح شد

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده این استان در هفته کتاب گفت: برنامه‌های متنوعی مانند مسابقات کتابخوانی و پیامکی در سطح استان و نمایشگاه‌های بومی و کتابخانه‌محور در سطح شهرستان‌ها در کتابخانه‌ها و اداره‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان برگزار خواهند شد.-

رمضانعلی محسنی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، افزود: به مناسبت بزرگداشت این هفته ستادهای استانی و شهرستانی هفته کتاب در سطح استان البرز و شهرستان‌های تابعه از اول مهر ماه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: دیدار کتابداران با ائمه جمعه و مسوولان اجرایی و فرهنگی استان البرز، تجدید بیعت کارکنان و کتابداران استان البرز با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی، کاروان توزیع کتاب، جشن بزرگ کتاب شامل تجلیل از خادمان عرصه کتاب و کتابخوانی، کارگاه آموزشی قصه‌خوانی و نمایشگاه و فروشگاه‌ کتاب، برخی از این برنامه‌ها به شمار می‌آیند.

محسنی با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی استانی برای سه رده سنی، گفت: برای بزرگسالان از کتاب «روابط سالم در خانواده» برای نوجوانان از کتاب «فرزندان ایرانیم» و برای کودکان ازکتاب «طعمه نیل» مسابقه کتابخوانی برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: جلسه‌های نقد و بررسی کتاب‌های مولفان استان با اولویت موضوع‌های دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی، شاهنامه‌خوانی، جلسات قصه‌گویی و کتابخوانی برای اعضای کودک نیز در نظر گرفته شده‌اند.

محسنی در پایان گفت: بازدید دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب حوزه‌های علمیه از کتابخانه‌های عمومی، مسابقه پیامکی بهترین و کوتاه‌ترین جمله درباره کتاب و کتابخوانی و چندین برنامه متنوع دیگر فرهنگی، از  برنامه‌های هفته کتاب اداره کتابخانه‌های عمومی استان البرزند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط